New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 369K
Nyheder om andre klubber
Med forbehold for fejl, da det er gået lidt stærkt.

Der er 29 spillere der har fået spilletid i denne sæson, dertil kommer Hedenstad der har været på bænken i 15 runder - og han skal naturligvis have en. Hamza var med i en 21 mands trup, men aldrig på bænken.

De spillere der kan være tvivl om er..
Leopold Wahlsted - 1 kamp - 90 minutter (men på bænken i 16 kampe)
Tobias Bach - 1 kamp - 45 minutter
Luka Callø - 3 kampe - 24 minutter
Youssouph Badji - 6 kampe - 28 minutter
Mads Emil Madsen - 7 kampe - 606 minutter

De spillere der også får en medalje meget let er
Tobias Mølgaard - 2 kampe - 5 minutter
Oskar Haugstrup - 2 kampe - 55 minutter
James Borgere - 2 kampe - 13 minutter

Med 40 medaljer fra DBU, og 30 spillere der har været en del af kamptruppen, så burde 10 medaljer til trænere, ledere osv være rigeligt. Ellers taler vi vel maksimalt om 4-5 medaljer AGF skal købe selv, jeg tænker det nok går. Jeg synes ærlig talt, at alle skal have én.

Specielt Mads Emil Madsen, med den indsats han har lavet for klubben i flere sæsoner. De 606 minutter gør ham til den spiller med 15. flest minutter i truppen.
Der er i hvert ikke rigtig nogen man kan have noget imod får en medalje med. Jeg synes helt sikkert at alle i førsteholdstruppen skal have en, her kan man jo også anføre at de er en vigtig del af det i hverdagen selvom de måske ikke får spilletid i Superligaen. Dernæst virker spilletid også kvalificerende. Spørgsmålet kan opstå ved dem der er rejst, men det nemmeste er at sige dem der er i førsteholdstruppen og dem der har været på banen og så kan man se på resten, men der skal selvfølgelig også gerne være til alle dem omkring holdet.

Det kan være vi efterfølgende får en liste over hvem der fik en medalje - det er nok ikke nok at se hvem der får den tildelt på søndag - og så må vi se om vi synes der er nogle der blev forbigået.

Latest posts

Back