New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 360K
Er VAR ikke i brug i kampen ? Ham der sydafrikaneren smadrede lige en Viborg spiller, det burde VAR sgu da se igennem?

Tror ikke der er VAR, nej..

VAR i alle semierne efter klubbernes eget ønske.
Korrekt. Der er VAR når alle resterende klubber er fra Superligaen (og de ønsker det), hvis der var et 1. divisionshold tilbage ville der ikke være VAR uagtet at de tre resterende ønskede det. Hvorfor der ikke kan være VAR når det er et 1. divisionshold, det forstår jeg ikke. Det vil jo også kunne komme dem til gode.

Hvorfor der ikke kan være VAR når det er et 1. divisionshold, det forstår jeg ikke. Det vil jo også kunne komme dem til gode.
De fleste hold i førstedivision er dog ikke vant til VAR og så bliver det måske en ulempe pludselig at skulle agere efter det. Jeg ved heller ikke om det er muligt uden videre at have på alle stadions i førstedivision, jeg kunne forestille mig at der nogle steder så fx også lige skal bygges et par platforme og den slags, der er lidt voldsomt at skulle gøre for en enkelt kamp. Nogle steder er det ikke et problem, men så har man valgt at sige at man ikke har VAR når der er førstedivisionshold med. Så sparer man da også lidt penge.

De fleste hold i førstedivision er dog ikke vant til VAR og så bliver det måske en ulempe pludselig at skulle agere efter det. Jeg ved heller ikke om det er muligt uden videre at have på alle stadions i førstedivision, jeg kunne forestille mig at der nogle steder så fx også lige skal bygges et par platforme og den slags, der er lidt voldsomt at skulle gøre for en enkelt kamp. Nogle steder er det ikke et problem, men så har man valgt at sige at man ikke har VAR når der er førstedivisionshold med. Så sparer man da også lidt penge.
Det vil angiveligt blive jævnt dyrt at skulle installere systemet på alle stadions i førstedivision.

Det vil angiveligt blive jævnt dyrt at skulle installere systemet på alle stadions i førstedivision.
Ja, det har man fravalgt pga udgiften. En stor del af det et produktionen med flere kameraer og de ekstra dommere i VAR-rummet, så det kunne man vælge at have til lige den ene kamp, hvis ellers stadion ellers er klar til de ekstra kameraer osv, men så kan det også blive et hold der måske aldrig før har spillet en kamp med VAR.

Jeg kan ikke forestille mig, at det kan være en ulempe at skulle agere efter at der er VAR? Måske jeg ikke forstår det psykologiske aspekt af at have VAR, men er det virkelig noget spillerne går og tænker på under kampen?

Det andet du skriver med logistikken giver selvfølgelig god mening :)

Jeg kan ikke forestille mig, at det kan være en ulempe at skulle agere efter at der er VAR? Måske jeg ikke forstår det psykologiske aspekt af at have VAR, men er det virkelig noget spillerne går og tænker på under kampen?

Det andet du skriver med logistikken giver selvfølgelig god mening :)
Det er måske små ting som de hurtigt vænner sig til, men det er vel en anden oplevelse at dommeren skal afvente review for et eller andet eller fx at der ikke vinkes offside før chancen er afsluttet. Det er sværere at slippe afsted med at filme 😃

Gad vide om PC kommer retur til FCK efter dagens fyring i Wolfsburg?
Hvad er der af muligheder?

PC
CV
Laursen fra FCN
Hans Jørgen Haysen
Troels Bech

Det er et underligt marked, og dansk forankring vægter højt. Man kan vælge en af "Ove'rne" (en just fyret, en i AGF og en i OB), eller prøve at finde en up and coming.

Fredberg står nok højt på listen i både Brøndby og FCK.

Jeg kan ikke forestille mig en seriøs sportsdirektør se Brøndby som spændende pt. Der er mange perspektiver i det, javist. Men direktør og sportsdirektør er skredet af egen fri vilje, og til jobs der i bedste fald er 'skridt til siden'. Som sportschef i Brøndby skal man referere til New York, og har en cheftræner der ser ud til at have fået fuld dispositionsret over trup og transfers. Så kan man tage jobbet, stikke checken i baglommen og ellers agere cheerleader for Cooper.

I FCK er der stort pres, men også store muligheder. Ejerkredsen forventer medaljer og Europa - det kan alle nok se sig i - men også solide transferoverskud. Spændende opgave, men ikke foreneligt med en hård konkurrent i FCM. Medaljer og Europa, absolut, man har største budget osv. Men 100-150m overskud, hvert år, kræver sportsligt overskud til at køre salgbare spillere ind og plads til at ramme forbi ind i mellem. Men det er stadig et job ikke ikke ser nogen takke nej til.

CV er nok den bedste kandidat med den støj der er i Kbh lige nu. Det virker også som om man skal have visse evner overfor en bestyrelse, som blander sig i alt. Det virker dog også som PC navigerede rimeligt i den del da han var der sidst.

Troels Bech er en mand du henter når du skal skabe langsigtet toplinje og vækste, ikke opgaven i FCK.

Latest posts

Back