New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 360K
Det her er bare anerkendelse til AGF, Aarhus og den fælles stemning der altid har været omkring klubben/byen

Kan også være at de bare skal skråle med på “Godnat Vestegnen - Narkomanernes By”, da det jo er en hyldest til deres hjem og størstedelen af deres fans

Kan også være at de bare skal skråle med på “Godnat Vestegnen - Narkomanernes By”, da det jo er en hyldest til deres hjem og størstedelen af deres fans

Jeg synes det er usmageligt, både da FCN satte den på i omklædningsrummet og endnu værre over stadionhøjtalerne mens AGFs spillere blev interviewet i Farum i foråret.
Men jeg synes mest det siger noget om FCN og nu Villadsen, at det åbenbart er vigtigere at håne AGF end at fejre sin egen sejr.

Kunne da ikke drømme om at fejre en AGF sejr med at sætte 'Jump' på
Du kunne forhåbentlig ikke finde på at sætte jump på under nogen omstændigheder?
Mage til lortesang skal man lede længe efter...
(Den holdning havde jeg i øvrigt længe inden, jeg blev klar over, hvad der sker lige inden de pisgule løber på banen)

Du kunne forhåbentlig ikke finde på at sætte jump på under nogen omstændigheder?
Mage til lortesang skal man lede længe efter...
(Den holdning havde jeg i øvrigt længe inden, jeg blev klar over, hvad der sker lige inden de pisgule løber på banen)

Bestemt ikke, jeg skaber mig altid som et lille barn, når et eller andet coverband spiller den på Pustervig under festugen.

Jeg har før gjort grin med, at Midtjyllands ejer ikke gider bo i Herning og omegn – men det gælder åbenbart også spillerne 😆
Jeg har aldrig rigtig forstået det der med at gøre grin med at nogle bosætter sig et andet sted end de arbejder. Hvad er der helt ærligt at gøre grin med? Jeg gider omvendt slet ikke bo inde i Aarhus, men trives bedre i en lille by uden for Aarhus.

Jeg har aldrig rigtig forstået det der med at gøre grin med at nogle bosætter sig et andet sted end de arbejder. Hvad er der helt ærligt at gøre grin med? Jeg gider omvendt slet ikke bo inde i Aarhus, men trives bedre i en lille by uden for Aarhus.
der er jo også forskel på at bo i en forstad til der hvor man arbejder, og så på at droppe hele området.

jeg ved godt folk fra herning bliver sure når man kalder dem vestjyder, men som en bosat i ringkøbing i et par år, men vokset op i aarhus, så er de altså rimelig vestjyske i herning

Meget enig

Dog skal man huske på, at FCM i starten forventede/forlante at spillerne boede i Ikast eller Herning

Selveste Esben Hansen (ham der smadrede en dør efter en kamp - som sportsdirektør 😂 - for nogle uger siden) siger nu, at ACH ikke skal have så mange kort, dvs. ikke være så aggressive 🤔🤷‍♂️

Så må vi se om han selv går forrest ift. disciplin.

Latest posts

Back