Ahhh ... Som NP siger er han jo også ret ligeglad. Jeg synes det er fint og det går ikke sådan rigtig ud over nogen - som i det andet eksempel - men det er da også interessant at man har behov for den slags i Brøndby.
Kan også være at de bare skal skråle med på “Godnat Vestegnen - Narkomanernes By”, da det jo er en hyldest til deres hjem og størstedelen af deres fans
Kan også være at de bare skal skråle med på “Godnat Vestegnen - Narkomanernes By”, da det jo er en hyldest til deres hjem og størstedelen af deres fans
Jeg synes det er usmageligt, både da FCN satte den på i omklædningsrummet og endnu værre over stadionhøjtalerne mens AGFs spillere blev interviewet i Farum i foråret.
Men jeg synes mest det siger noget om FCN og nu Villadsen, at det åbenbart er vigtigere at håne AGF end at fejre sin egen sejr.
Du kunne forhåbentlig ikke finde på at sætte jump på under nogen omstændigheder?
Mage til lortesang skal man lede længe efter...
(Den holdning havde jeg i øvrigt længe inden, jeg blev klar over, hvad der sker lige inden de pisgule løber på banen)
Du kunne forhåbentlig ikke finde på at sætte jump på under nogen omstændigheder?
Mage til lortesang skal man lede længe efter...
(Den holdning havde jeg i øvrigt længe inden, jeg blev klar over, hvad der sker lige inden de pisgule løber på banen)
Jeg har aldrig rigtig forstået det der med at gøre grin med at nogle bosætter sig et andet sted end de arbejder. Hvad er der helt ærligt at gøre grin med? Jeg gider omvendt slet ikke bo inde i Aarhus, men trives bedre i en lille by uden for Aarhus.
Jeg har aldrig rigtig forstået det der med at gøre grin med at nogle bosætter sig et andet sted end de arbejder. Hvad er der helt ærligt at gøre grin med? Jeg gider omvendt slet ikke bo inde i Aarhus, men trives bedre i en lille by uden for Aarhus.
der er jo også forskel på at bo i en forstad til der hvor man arbejder, og så på at droppe hele området.
jeg ved godt folk fra herning bliver sure når man kalder dem vestjyder, men som en bosat i ringkøbing i et par år, men vokset op i aarhus, så er de altså rimelig vestjyske i herning
Det er også helt fair — folk skal selvfølgelig bo, hvor de trives Mit opslag var bare ment som en humoristisk kommentar til, at det virker, som om hverken ejeren eller spillerne har lyst til at slå sig ned i området. Ikke som en kritik af folks personlige valg.
Selveste Esben Hansen (ham der smadrede en dør efter en kamp - som sportsdirektør - for nogle uger siden) siger nu, at ACH ikke skal have så mange kort, dvs. ikke være så aggressive
Så må vi se om han selv går forrest ift. disciplin.
Fire røde kort og 33 advarsler får nu konsekvenser for AC Horsens. Sportsdirektør Esben Hansen har sat adskillige tiltag i værk for at komme unoderne til livs.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.