New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 360K
Jeg tror at alle hold i superligaen kigger på den aktuelle stilling og respekterer den.
Med det mener jeg, at f.eks FCK selvfølgelig er nødt til at tage AGF alvorligt, lige nu.
For hver runde AGF holder sig inden for top 4, nå holdet (imø, med min begrænsede fodboldviden) da objektivt ses som potentiel udfordrer til alle pladser i top 4.

Så giver det så igen (igen imø) god mening, hvis FCK har “is på”, for der er statistisk, økonomisk, historisk, ja alle mulige grunde til at FCK/M har luft og overskud til at tåle, at AGF ligger i toppen, uden at bekymre sig for meget, givet de mange kampe der endnu venter.

Men det ville da være fjollet ikke at være opmærksom - for shit happens 😁
Og indtil AGF er tabt, er de ikke tabt!

Edit: og KsdH!

Jeg tror at alle hold i superligaen kigger på den aktuelle stilling og respekterer den.
Med det mener jeg, at f.eks FCK selvfølgelig er nødt til at tage AGF alvorligt, lige nu.
For hver runde AGF holder sig inden for top 4, nå holdet (imø, med min begrænsede fodboldviden) da objektivt ses som potentiel udfordrer til alle pladser i top 4.

Så giver det så igen (igen imø) god mening, hvis FCK har “is på”, for der er statistisk, økonomisk, historisk, ja alle mulige grunde til at FCK/M har luft og overskud til at tåle, at AGF ligger i toppen, uden at bekymre sig for meget, givet de mange kampe der endnu venter.

Men det ville da være fjollet ikke at være opmærksom - for shit happens 😁
Og indtil AGF er tabt, er de ikke tabt!

Edit: og KsdH!
Jeg tror ikke FCK går voldsomt meget op i stilling i grundspillet. Men alene ser på hvor mange point efter 1. pladsen. Hvis de er 3 point efter er 5’er eller om de er 3 point efter og 2’er er ligegyldigt for dem.

Hvis AGF går i slutspillet som 4’er og er 10-12 point efter FCK, så tror jeg ikke de er en specielt stor udfordre til nummer 1.

Hvis FCK ikke så os som en konkurrent, så havde de ikke nægtet et skifte for Thomas Jørgensen til os.
Men hvis AGF selv tror de kunne komme - nogenlunde - tæt på FCK, hvorfor så sælge den bedste spiller til dem (og deres bænk)?

Han udtalte i øvrigt, i forbindelse med skiftet.

”Det her skridt føles helt rigtigt. F.C. København er Skandinaviens største klub, og ambitionerne om mesterskaber og europæisk fodbold tiltaler mig. Jeg glæder mig til at blive en del af holdet og bidrage med mine styrker, og jeg ser særligt frem til at spille foran fansene både i Parken og på udebane.”

”Det har været et meget stort ønske for mig at komme til F.C. København. Jeg er sulten efter at spille med og mod de bedste, og jeg kan ikke vente med at komme på træningsbanen.”

Men hvis AGF selv tror de kunne komme - nogenlunde - tæt på FCK, hvorfor så sælge den bedste spiller til dem (og deres bænk)?

Han udtalte i øvrigt, i forbindelse med skiftet.

”Det her skridt føles helt rigtigt. F.C. København er Skandinaviens største klub, og ambitionerne om mesterskaber og europæisk fodbold tiltaler mig. Jeg glæder mig til at blive en del af holdet og bidrage med mine styrker, og jeg ser særligt frem til at spille foran fansene både i Parken og på udebane.”

”Det har været et meget stort ønske for mig at komme til F.C. København. Jeg er sulten efter at spille med og mod de bedste, og jeg kan ikke vente med at komme på træningsbanen.”
Jeg har intet mod MEMs udtalelser.

Men nu handlede det om hvorvidt FCK ser AGF som en konkurrent, og ikke om AGFs egen tro på at kunne komme tæt på FCK.

De gider bare ikke bo i Herning men hvem vil også det ;)

Billing køber lejlighed for kr. 10,9 mio. i Aarhus.

Ikke for at være røvkedelig eller forsvare Herning som bopæl - men rent økonomisk giver det vel altid mest mening, at sætte 10 millioner i mursten i Aarhus fremfor Herning, når man er på gennemrejse og alligevel ikke ved I hvilken by man slår sig ned permanent om 5-6 år, når karrieren lakker mod enden 😒

Ikke for at være røvkedelig eller forsvare Herning som bopæl - men rent økonomisk giver det vel altid mest mening, at sætte 10 millioner i mursten i Aarhus fremfor Herning, når man er på gennemrejse og alligevel ikke ved I hvilken by man slår sig ned permanent om 5-6 år, når karrieren lakker mod enden 😒

Det kan der godt være en sandhed i.

På den anden side, hvis han bare er på gennemrejse pludselig skal videre, så kan han vel ligeså godt stå med et tab (hvis vi taler kort tidshorisont). Men det ser ud til han også investerer i lejeligheder i Kbh og der har vel været tæt på 20 % gevinst det sidste års tid - måske han regner med de stigninger rykker til Aarhus.

Og så gør det jo også et skifte til AGF lidt nemmere, når Anders Holch finder ud af hvad det er for en klub han har investeret i, og flytter sine investeringer hjem.

Det her er bare anerkendelse til AGF, Aarhus og den fælles stemning der altid har været omkring klubben/byen

Er der ikke lige nogen som tager en soundboks med ud til træningen i Bif og giver ham en smag af sangen - for han kommer ikke til at spille den efter kampen:ROFLMAO:

Det her er bare anerkendelse til AGF, Aarhus og den fælles stemning der altid har været omkring klubben/byen

Jeg tror ikke jeg helt forstår ham. Vil han drille os ved at spille vores sang hvis de vinder?

Hvorfor skulle det genere os?

Latest posts

Back