New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 131K
Ja! Jeg kunne forestille mig der er sjaskvåde drømme i Vejle om at kunne lave en Silkeborg.
Det er nok både tvivlsomt om Kent lige kan lokkes væk fra Silkeborg - det skulle vel være noget med de amerikanske ejere der han ikke gider være med til indenfor den nærmeste fremtid - men han er også 63, så det er nok også tvivlsomt om der er et langt udviklingsprojekt mere i ham.

Men godt at Vejle kom på lokale hænder. De skal selvfølgelig lige have fundet ud af hvor de realistisk kan lægge sig i fodboldhierarkiet og hvordan de kommer derhen. Det er klart det er svært at have ambitioner om mindre end at etablere klubben i Superligaen, men der er mange om buddet til de pladser, så der skal være plads til at arbejde langsigtet.

Ja! Jeg kunne forestille mig der er sjaskvåde drømme i Vejle om at kunne lave en Silkeborg.

Det har svært ved at forestille mig, Kent gider. I SIF får han lov til at være sig selv, de elsker ham både fansene og ledelsen. Ingen ved hvad den nye ledelse vil og ikke mindst har af kompetencer for ikke at snakke om, de nok lige skal en tur i 1. Division som bare bliver stærkere og stærkere.
Det vil være et til 2 skridt ned, så med mindre han selv virkelig gerne vil noget nyt, tror jeg han bliver i SIF indtil han går på pension eller klubben fyrer ham.

Mon ikke det bliver en relativ ung dansk træner måske endda fra egne rækker nu når de gerne vil tilbage til de danske rødder.

Det har svært ved at forestille mig, Kent gider. I SIF får han lov til at være sig selv, de elsker ham både fansene og ledelsen. Ingen ved hvad den nye ledelse vil og ikke mindst har af kompetencer for ikke at snakke om, de nok lige skal en tur i 1. Division som bare bliver stærkere og stærkere.
Det vil være et til 2 skridt ned, så med mindre han selv virkelig gerne vil noget nyt, tror jeg han bliver i SIF indtil han går på pension eller klubben fyrer ham.

Mon ikke det bliver en relativ ung dansk træner måske endda fra egne rækker nu når de gerne vil tilbage til de danske rødder.
Kent er 63 år gammel. Har verdens mest analog og gammeldags organisation. Bor vist tættere på Aalborg end Silkeborg. Jeg tvivler også.

Var jeg i Vejle, så hed Superliga et 2027 projekt. Med en ung træner og fokus på egne talenter, og en håndfuld rutinerede spillere i nøglepositioner.

Kunne et bud på en ny træner være Claus Troelsen fra AC Horsens? Han styrede holdet i nogle kampe inden Retov kom til, og gjorde det - ifølge mange fans - rigtig godt. Han kan godt lide at arbejde med unge spillere, og er pt. vist en form for talentchef i klubben.

Kunne et bud på en ny træner være Claus Troelsen fra AC Horsens? Han styrede holdet i nogle kampe inden Retov kom til, og gjorde det - ifølge mange fans - rigtig godt. Han kan godt lide at arbejde med unge spillere, og er pt. vist en form for talentchef i klubben.
Hvis han er i familie med Tommy kan det ikke være anderledes, men alene navnet kan da noget på de kanter :)

Dejligt for Vejle.
Zolotko har dog, hvis jeg har forstået ret, aldrig været flerklubsejer, så jeg synes ikke hans ejerskab i sig selv har været et kæmpe problem.
Så kan man diskutere hvor godt klubben har været drevet under hans ejerskab. Det har jeg ingen indsigt i. Udefra har det dog set noget kaotisk ud.

Nu er det vist på tide, at jeg bryder sammen og tilstår....
Mine afdøde forældre var begge født i Vejle. Der mødte de hinanden...
Heldigvis for det, ellers skrev jeg jo ikke lige nu
Men min farfar var anfører for VB, da de vandt deres første provinsmesterskab i 1913...
Mine forældre var så søde at flytte til Aarhus, før jeg blev født...
Men jeg har altid haft et blødt punkt med dem...
Tidligere var de vel kendt for god teknisk fodbold og en slags familie stemning...
De sidste år har jo været en skandale
Jeg håber meget, at lokale kræfter får styr på butikken og klubben

Det er virkelig en god nyhed for dansk fodbold.. Og for mig personligt også - jeg er bosiddende i Hedensted, og har et stort håb om at Vejle kan etablere sig i superligaen (og Horsens med), da de udekampe så tæt på bare er KONGE..
Personligt har jeg Vejle som den modstanderklub i Danmark jeg synes bedst om, så jeg håber da bare på et stærkt VB i fremtiden..

fantastisk at Vejle er kommet på danske hænder
...
..
.
Så må de godt rykke ned og gå konkurs :cool:
Hehe ja, når de er rykket ned håber jeg også de kommer hurtigt tilbage så vi kan sende dem ned igen :p Som jeg skrev et andet sted er kampene mod VB den store jyske klassiker for mig, så det er et af de hold jeg helst vil have i Superligaen og det er også nemmere at tale om den slags når vi selv virker meget etablerede.

Det er ikke fordi sådan en klub nødvendigvis skal være danskejet og det er rigtigt at det kunne have været værre hvis de var blevet støtteklub til en større i udlandet, men det virker mere rigtigt at det er lokale ejere og så tænker jeg der kommer lidt mere fokus på danske spillere og på talentudviklingen fremfor nogle af de eksotiske spillere de har hentet, selvom der også går været hit imellem dem.

Nu er det vist på tide, at jeg bryder sammen og tilstår....
Mine afdøde forældre var begge født i Vejle. Der mødte de hinanden...
Heldigvis for det, ellers skrev jeg jo ikke lige nu
Men min farfar var anfører for VB, da de vandt deres første provinsmesterskab i 1913...
Mine forældre var så søde at flytte til Aarhus, før jeg blev født...
Men jeg har altid haft et blødt punkt med dem...
Tidligere var de vel kendt for god teknisk fodbold og en slags familie stemning...
De sidste år har jo været en skandale
Jeg håber meget, at lokale kræfter får styr på butikken og klubben
Har også en indrømmelse....var vel det der kan kaldes " vejle-fan " som helt ung....Vejle gjorde det outstandigt i 70´erne...mange fantastiske spillere og attraktivt fodbold. Men fik arbejde i Århus efter militærtiden og blev inficeret....med den hvide syge....er ikke blevet rask, heldigvis ;-)....men har stor veneration overfor VB; ønsker dem KUN det bedste!

Som CV Jørgensen sang: "Peeeeennnnge lyver ikke, de lugter kun lidt..."

fra Bold.dk:
Er det din mink-erstatning, du nu bruger på at investere i Vejle?
- Nej, på ingen måder, siger 62-årige Tage Pedersen, der erkender, han har et meget svagt hjerte for Vejle Boldklub

"... og nogen vil sikkert sige direkte fedt, lidt a la eau de Cologne"

:cool:

/W

PS: som andre også med et blødt rival-punkt for VB. Simonsen, Sivebæk og topfede kampe i 80'erne. Forhåbentlig kan de nu få lidt stabilitet og kontinuitet.

Inden Vejle amorinerne helt stikker af, så husk at kærligheden sjældent er gengældt fra deres side.
De nævner oftest Horsens eller AGF, når de skal nævne deres hadeklub.

• Like
Reactions: Tom
Back