Nyheder om andre klubber
Det gør mig oprigtigt glad at læse.Officielt - Vejle er solgt til lokale.
![]()
Ja! Jeg kunne forestille mig der er sjaskvåde drømme i Vejle om at kunne lave en Silkeborg.
Det er nok både tvivlsomt om Kent lige kan lokkes væk fra Silkeborg - det skulle vel være noget med de amerikanske ejere der han ikke gider være med til indenfor den nærmeste fremtid - men han er også 63, så det er nok også tvivlsomt om der er et langt udviklingsprojekt mere i ham.Ja! Jeg kunne forestille mig der er sjaskvåde drømme i Vejle om at kunne lave en Silkeborg.
En mindre biologisk detalje jeg ikke lige tog højde for...men han er også 63, så det er nok også tvivlsomt om der er et langt udviklingsprojekt mere i ham.
Ja! Jeg kunne forestille mig der er sjaskvåde drømme i Vejle om at kunne lave en Silkeborg.
Kent er 63 år gammel. Har verdens mest analog og gammeldags organisation. Bor vist tættere på Aalborg end Silkeborg. Jeg tvivler også.Det har svært ved at forestille mig, Kent gider. I SIF får han lov til at være sig selv, de elsker ham både fansene og ledelsen. Ingen ved hvad den nye ledelse vil og ikke mindst har af kompetencer for ikke at snakke om, de nok lige skal en tur i 1. Division som bare bliver stærkere og stærkere.
Det vil være et til 2 skridt ned, så med mindre han selv virkelig gerne vil noget nyt, tror jeg han bliver i SIF indtil han går på pension eller klubben fyrer ham.
Mon ikke det bliver en relativ ung dansk træner måske endda fra egne rækker nu når de gerne vil tilbage til de danske rødder.
Hvis han er i familie med Tommy kan det ikke være anderledes, men alene navnet kan da noget på de kanterKunne et bud på en ny træner være Claus Troelsen fra AC Horsens? Han styrede holdet i nogle kampe inden Retov kom til, og gjorde det - ifølge mange fans - rigtig godt. Han kan godt lide at arbejde med unge spillere, og er pt. vist en form for talentchef i klubben.
Det er han ikkeHvis han er i familie med Tommy kan det ikke være anderledes, men alene navnet kan da noget på de kanter![]()
Hehe ja, når de er rykket ned håber jeg også de kommer hurtigt tilbage så vi kan sende dem ned igenfantastisk at Vejle er kommet på danske hænder
...
..
.
Så må de godt rykke ned og gå konkurs![]()
Har også en indrømmelse....var vel det der kan kaldes " vejle-fan " som helt ung....Vejle gjorde det outstandigt i 70´erne...mange fantastiske spillere og attraktivt fodbold. Men fik arbejde i Århus efter militærtiden og blev inficeret....med den hvide syge....er ikke blevet rask, heldigvisNu er det vist på tide, at jeg bryder sammen og tilstår....
Mine afdøde forældre var begge født i Vejle. Der mødte de hinanden...
Heldigvis for det, ellers skrev jeg jo ikke lige nu
Men min farfar var anfører for VB, da de vandt deres første provinsmesterskab i 1913...
Mine forældre var så søde at flytte til Aarhus, før jeg blev født...
Men jeg har altid haft et blødt punkt med dem...
Tidligere var de vel kendt for god teknisk fodbold og en slags familie stemning...
De sidste år har jo været en skandale
Jeg håber meget, at lokale kræfter får styr på butikken og klubben