Mht webcam, så er det spændende, om man overhovedet kan fornemmen den store action indvendigt.
Mon ikke det næste lange stykke tid går med alle toiletter osv under tribunerne, samt evt gelændere ved trapper os?
Og så kommer lameller og glaspartier på ydersiden også, samt elarbejde overalt.
Sæder osv kommer som noget af det sdiste, vil jeg tro.