New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 704K
Jeg kan stadig blive helt målløs over informationsniveauet fra Kongelunden, det er der vitterlig noget man og her tænker jeg også AGF kan tage ved lære af. Selv de mindste detaljer bliver der informeret om.

Royal Family Drama GIF by PBS

Jeg kan stadig blive helt målløs over informationsniveauet fra Kongelunden, det er der vitterlig noget man og her tænker jeg også AGF kan tage ved lære af. Selv de mindste detaljer bliver der informeret om.

Royal Family Drama GIF by PBS

Husk det, næste gang nogen brokker sig over antallet af kommunikationsmedarbejdere i kommunen ;-)

Mht webcam, så er det spændende, om man overhovedet kan fornemmen den store action indvendigt.
Mon ikke det næste lange stykke tid går med alle toiletter osv under tribunerne, samt evt gelændere ved trapper os?
Og så kommer lameller og glaspartier på ydersiden også, samt elarbejde overalt.

Sæder osv kommer som noget af det sdiste, vil jeg tro.
Tror der kommer til at ske rigtigt mange ting samtidig. Der er "kun" ca. 9 måneder til det skal stå klart, så der skal arbejdes på alle fronter for at det kan lykkedes. Og heldigvis kan de jo godt lavet al forarbejdet til banen, samtidig med at der apteres indvendigt, gøre klar til sæder osv. Så tror det bliver lidt af en myretue frem til åbning.

Der var kæmpe forskel på billeder og virkelighed for mig. Jeg var også lidt undervældet da der kom billeder af de første søjler, men det blev fuldt ud kureret ved at tage ned og kigge på byggepladsen.

Men der er ingen tvivl om det er et af de mindste 24000 stadions derude, men det var sådan set hele tiden intentionen. Stadion skulle være så stejlt som muligt, så tæt på banen som muligt og med så få huller i bowlen som muligt. Altsammen giver et kompakt og med garanti meget højlydt stadion
Det er jo det! Hele øvelsen har handlet om at gøre det modsatte af alt det, vi HADEDE ved kommunens pseudo-atletikstadion.

Der er noget paradoksalt over historien: Det rædsomme atletikstadion er helt klart en vigtig del af forklaringen på, hvorfor det ubestridelige potentiale i Aarhus hidtil ikke er blevet indfriet.

MEN uden netop dette misfoster (antag fx at kommunen i stedet havde bygget Rendos Stadion + 4.000 tilskuere) ville donationerne aldrig være kommet, og vi ville ikke have fået det superfede, betydeligt større stadion, som i hvert fald undertegnede fuldt og fast tror bliver en industristyrke katalysator, der vil sende klubben permanent i en dansk top-3 om nogle år.

Latest posts

Back