Mon det er en gimmick for dem, at de først flytter kameraet når det allersidste tribunedæk er lagt på og vi ikke kan se anden udvikling end vejrets?
I så fald kan de godt trække suspense en liille smule længere endnu, men det er ikke meget
Jeg kan stadig blive helt målløs over informationsniveauet fra Kongelunden, det er der vitterlig noget man og her tænker jeg også AGF kan tage ved lære af. Selv de mindste detaljer bliver der informeret om.
Jeg kan stadig blive helt målløs over informationsniveauet fra Kongelunden, det er der vitterlig noget man og her tænker jeg også AGF kan tage ved lære af. Selv de mindste detaljer bliver der informeret om.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.