New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 684K
Ny Ceres Park
Du må gøre dig til - den slags tager tid:love:

Er så heldig, at arbejdet fra tid til anden gør jeg møder spændende mennesker og så er det fedt at lave noget sammen som er (forholdsvis) nede på jorden. Også selvom man holder med hvert sit hold. I går havde jeg online møde med et par Fcm'er og det var da noget sjovere end tidligere - de fik gas. Der var en 4 deltager som ikke går op i fodbold og bare rystede lidt på hovedet af os😂

God mad og drikke kan hjælpe med at skære lidt hjørner af de sidste detaljer, når der skal lukkes en aftale. Det er meget ofte meget meget nemmere.

Men det er optakten til kampen, hvor der kan tales forretning i lidt uformelle rammer og så kan man gå ud og se fodbold.

Jeg har alle dage været et grumme tålmodigt væsen og kan sagtens vente i op til flere måneder, før vi officielt kan kalde os venner.

Jeg vil vove den påstand, de fleste sponsorer ikke kommer pga. fodbolden men netværket og så skal der kræses om dem.

Personligt vil jeg alle ugens dage hellere have platte men nu jeg heller ikke segmentet til VIP 😅

Ret beset ville jeg ofte hellere holde fri. Men når man nu kan kombinere arbejde og en (halv) stor fritidsinteresse, så tænker jeg det bare er med at nappe muligheden. Kan man få lidt god beværtning med, så skader det ikke oplevelsen.

Men der er da mange andre gange, hvor jeg er på stadion med familien/venner og vi sætter stor pris på en stadionplatte 😁 I den seneste sæson var det så ikke helt nok, til at få AGF scoren nok op og det var et handicap til sidst:sleep:

Ret beset ville jeg ofte hellere holde fri. Men når man nu kan kombinere arbejde og en (halv) stor fritidsinteresse, så tænker jeg det bare er med at nappe muligheden. Kan man få lidt god beværtning med, så skader det ikke oplevelsen.

Men der er da mange andre gange, hvor jeg er på stadion med familien/venner og vi sætter stor pris på en stadionplatte 😁 I den seneste sæson var det så ikke helt nok, til at få AGF scoren nok op og det var et handicap til sidst:sleep:

Jeg har sæsonkort på C7 bagerste række og nyder det i fulde drag med min bror. Men jeg må med skam meddele, at jeg elsker VIP-halløj, hvor pinligt det end må lyde.

De gange, jeg har fløjet med forsvarets Challenger i VIP-konfiguration og fået serveret drinks af en oberst i uniform, slukkede jeg for hukommelsen fra barndommen i Proletaristan med en mor, der stillede op for VS, og min første hele sætning, der var "ød font".

Jeg er ganske enkelt nødt til at opleve vores nye VIP, men jeg skal lige have skrabet nogle forbindelser sammen her i Århus, der kan den slags. For to-tre jobs siden, da vi boede i København, havde det være en smal sag. Men nu er jeg gået i en anden karriereretning, og det har afVIPficeret mig temmelig meget.

Jeg har sæsonkort på C7 bagerste række og nyder det i fulde drag med min bror. Men jeg må med skam meddele, at jeg elsker VIP-halløj, hvor pinligt det end må lyde.

Jeg har nu bestemt heller ikke sagt nej, de gange jeg har været heldig at få tilbudt adgang dertil.
Fri fadøl smager da rigtig fint.

Jeg har dog også én gang været i VIP til en Brøndby kamp. Det gør jeg nok ikke igen.
Der er folk simpelthen for knastørre og kigger underligt, når jeg kalder Brøndbyspillerne ud for de svin og udskud som de er.

De gange, jeg har fløjet med forsvarets Challenger i VIP-konfiguration og fået serveret drinks af en oberst i uniform, slukkede jeg for hukommelsen fra barndommen i Proletaristan med en mor, der stillede op for VS, og min første hele sætning, der var "ød font".

Jeg er ganske enkelt nødt til at opleve vores nye VIP, men jeg skal lige have skrabet nogle forbindelser sammen her i Århus, der kan den slags. For to-tre jobs siden, da vi boede i København, havde det være en smal sag. Men nu er jeg gået i en anden karriereretning, og det har afVIPficeret mig temmelig meget.

Hvilket sæde?
Sidder selv på 208

DEt er vist nogle gamle Troldtekt lofter du omgiver dig med i de dagsinstitutioner og kostalde, der er sket meget i de seneste 10 år.
Det kan sagtens være🤣 det er bare det første jeg tænker på når jeg hører troldtekt. Jeg kommer ret meget rundt i dansk landbrug, så jeg er måske ret farvet. Men jeg ser det da også i medarbejdernes frokoststuer🤣

Jeg har været for første, eneste og sidste gang ( for en 8-10 år siden ) med til et VIP arrangement på stadion…..foretrækker 100x hellere C5. Sorry.
Jeg har faktisk tænkt usundt meget over de her ting og er også nået frem til, at hvis jeg skal kombinere gourmet (uden det behøver være michelinstjerner) med fodbold, så ville jeg ikke gøre det i Århus. De ting jeg lukker ud (sådan nærmest pr. refleks) vil næppe passe sig på en tribune, hvor folk i lige så høj grad er kommet for oplevelsen og maden.
Jeg tror jeg ville føle mig som en hund i et spil kegler i VIP land.

Jeg har faktisk tænkt usundt meget over de her ting og er også nået frem til, at hvis jeg skal kombinere gourmet (uden det behøver være michelinstjerner) med fodbold, så ville jeg ikke gøre det i Århus. De ting jeg lukker ud (sådan nærmest pr. refleks) vil næppe passe sig på en tribune, hvor folk i lige så høj grad er kommet for oplevelsen og maden.
Jeg tror jeg ville føle mig som en hund i et spil kegler i VIP land.
Flatulens?

Latest posts

Back