New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 682K
Ny Ceres Park
Er det federe, end vores bliver? For den er vel ikke større, er den?

Jeg husker ikke Parken som noget særligt tilbage i 2003/2004, hvor jeg var derovre. Men de har nok opgraderet gevaldigt siden.
Vores bliver klart større. Jeg aner intet om interiør eller mad i Kongelunden.

Den i MCH er vist luksus. De havde et hot shot firma til at designe det hele så interiøret fremstår gennemført og som en Michelin restaurant. Og maden matcher interiøret.

Efter sigende giver MCH klart baghjul på VIP til både Brøndby og Parken.

Vores bliver klart større. Jeg aner intet om interiør eller mad i Kongelunden.

Den i MCH er vist luksus. De havde et hot shot firma til at designe det hele så interiøret fremstår gennemført og som en Michelin restaurant. Og maden matcher interiøret.

Efter sigende giver MCH klart baghjul på VIP til både Brøndby og Parken.
Jeg tænker det i visse Skyboxes kan give mening, at servicere VIPs med noget der minder om Michelin mad. Ellers tænker jeg der er lidt for voldsomt. Kommer der 2500 i en lounge til en kamp, så er det for meget at have et sådan setup til 16-20 kampe på en sæson.

Altså medmindre der er mulighed for at drive restaurant i hverdagene på stadion. Det var det i gamle dage på Bernabeu.

Men det er der jo helt sikkert blevet regnet på, og mit umiddelbare gæt er, at de sponsorer der eftersigende står i kø for at blive sponsorer med adgang til lounge går det for netværk og fodbold, og ikke en 12 retters menu

Tjek billederne inde på Kongelunden. Jeg tror vores bliver særklasse i Norden. Specielt Player Lounge hvor man kan se spillerne læbe på banen, hvor man så har sin egen boks ved siden af udskifterme.

Maden tænker jeg matcher, men ved det virkelig ikke

Her er et par stykker

De der fire barstole er udstyret med den bedste udsigt. Til tyrenakker og hentehår. Der er heller ikke mange steder at placere champagnen.

Men hvad med niveauet kontra vores kommende, som forhåbentlig bliver en opgradering fra kantinen i Vejlby Risskov Hallen?

Det er klart, at ingen kender det specifikke indhold i kødgryderne på det nye Århus Stadion, men er der nogen, der har en ide om, hvorvidt vi kommer til at matche deres niveau af gourmet?

Og hvad med komfort? Og så videre og så videre.

Jeg ved, at der er nogen her, som har sneget sig ind på MCH Arena og smuttet op i VIP'en til en aftenkamp en vinterdag, hvor man ikke kunne genkendes i mørket.
Nu skriver I alle under alias og kan derfor godt afsløre, at I har været der uden at give køb på anonymiteten.

Mange af jer er også langt bedre orienterede om vores kommende faciliteter til dem, der er noget ved musikken. Så en sammenligning, tak - hvad bliver bedst?

Jeg har været på MCH og se AGF de sidste gange de har spillet. Det har været i deres nye lounge, hvor Anders Holch sendte hans egen indretningsdims indover, da han ville have det blev ordentlig, da de var i gang. Det er rigtig flot og de serverer mad som er mindst en (nok flere) klasse over det jeg har prøvet i AGF (både det gamle og midlertidige stadion). Noget af det bedste er nu sæderne med varme, når man går ud for at se fodbold en kold aften ;)

Har været i Parken til diverse kampe og koncerter men det har været i boks og der er maden på niveau med det de serverer i Herning. Alt andet lige, er det lidt mere fancy med en boks og der er mulighed for at gå ud, så man kan være med i stemningen.

Ved ikke hvad AGF har tænkt sig på det nye men kan ikke forestille mig andet, end at det mindst skal matche Herning - prisen er alt andet lige noget dyrere for sponsorater i Aarhus og man vil formentlig ikke på et lavere niveau end konkurrenterne. Og alligevel kan jeg have en frygt for, at man lige forsøger at gøre det lidt billigere.

Et kunstmuseum, et spillested og Bones.
Med de to sidste tænker jeg du henviser til MCH Arena og stedets restaurant :)

Mon ikke niveauet på stadion i Århus bliver helt i top, lidt i stigende grad opad mod guldlounge og maden så god som der er behov for, dvs Michelin-kvalitet der hvor det giver mening. Det bliver jo også indrettet efter en uefa-topkaregori med hvad der så også forventes ift catering og så tror jeg AGF kommer til at bruge de lokaler ret meget hele året. Man har nok meget fokus på hvad det kan generere fremfor fx de koncerter der alligevel ikke rigtig er kapacitet til eller hvad man ellers kan lave på plænen, der også skal holdes i topstand (det kan så være kommunen vil lave noget der slider på den.) Økonomisk giver det heller ikke rigtig mening at catering ikke er i top, det må være en ret nem investering at lave i de sponsorer der lægger mange millioner i klubkassen.

Jeg har været på MCH og se AGF de sidste gange de har spillet. Det har været i deres nye lounge, hvor Anders Holch sendte hans egen indretningsdims indover, da han ville have det blev ordentlig, da de var i gang. Det er rigtig flot og de serverer mad som er mindst en (nok flere) klasse over det jeg har prøvet i AGF (både det gamle og midlertidige stadion). Noget af det bedste er nu sæderne med varme, når man går ud for at se fodbold en kold aften ;)

Har været i Parken til diverse kampe og koncerter men det har været i boks og der er maden på niveau med det de serverer i Herning. Alt andet lige, er det lidt mere fancy med en boks og der er mulighed for at gå ud, så man kan være med i stemningen.

Ved ikke hvad AGF har tænkt sig på det nye men kan ikke forestille mig andet, end at det mindst skal matche Herning - prisen er alt andet lige noget dyrere for sponsorater i Aarhus og man vil formentlig ikke på et lavere niveau end konkurrenterne. Og alligevel kan jeg have en frygt for, at man lige forsøger at gøre det lidt billigere.

Du lyder til at have de helt rigtige forbindelser.

Skal vi være venner?

Med JNs tæft og hans trang til at binde AGF og Aarhus sammen kan man sagtens forestille sig nogle pop up arrangementer med de nye hypede køkkenchefer i byen i de top lounges der eftersigende går på runde?

Jeg er ikke i tvivl om at de ellers har fingeren dybt begravet i hovedpulsåren på hvad der er forventet i den mest moderne lounge i DK. Selvfølgelig kan de ikke levere Geranium, men mindre kan også gøre det. Måske Wassim kan hjælpe lidt?

Latest posts

Back