Ny Ceres Park
Hvis det er tilfældet, og der ikke arbejdes med dispensation imens sagen fx ligger hos ankestyrelsen, så er det jo urealistisk at vi spiller når stadion er færdig.
Ankestyrelsen skal ikke godkende lejeaftalen før at stadion kan tages i brug. Aarhus Kommune har blot valgt at få en udtalelse før de evt. bliver bedt om at lave aftalen om retrospektivt.
Så derfor, Ankestyrelsen kan ikke blokere ibrugtagningen eller en lejeaftale ved ikke at have behandlet sagen.
Jeg tror ikke engang at de kan blokere brugen, selv hvis de erklære aftalen ulovlig? En aftale er stadig en aftale, selvom den så skal laves om. Men Aarhus Kommune vil selvfølgelig allerhelst undgå at blive fanget på bagkant. Det vil AGF selvfølgelig også. Men i praksis tror jeg ikke vi skal være nervøse. Det giver kun mening at få taget stadion i brug til tiden.
