New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 636K
Ny Ceres Park
Last edited:
Lokumsaftalen er jeg dog mere bekymret for, hvis vi begynder at få udsolgt til de store kampe. Der tror jeg, at stadion er underdimensioneret i en grad, så vi ender i en lortesituation.
Jeg vil æde min gamle sure hat, hvis ikke vi kommer til at opleve en udvikling, der minder om FCK's. Dvs. støt stigende efterspørgsel efter billetter i takt med at det går op for flere, hvor sindssygt fed en oplevelse det er at se en højintens fodboldkamp på et fuldt stadion.

Blot med den forskel at vores nye stadion bliver langt federe i opbygningen end det læsterlige kontortårns- og beton-misfoster de kalder Parken. OG at den lavere kapacitet betyder, at der hurtigt bliver helt fyldt i mange kampe = ekstra fed oplevelse i flere og flere kampe OG, generelt, en selvforstærkende effekt. 🙌

EDIT: Er der nogen, som på noget tidspunkt er stødt på troværdige udmeldinger ift., hvad mulighederne rent praktisk (og økonomisk) vil være for at udvide kapaciteten på et tidspunkt?

EDIT: Er der nogen, som på noget tidspunkt er stødt på troværdige udmeldinger ift., hvad mulighederne rent praktisk (og økonomisk) vil være for at udvide kapaciteten på et tidspunkt?
Det har jeg ikke set omtalt og man ville sikkert også gerne undgå at tale om det hvis der var en plan, men virkeligheden er nok at det vil være ekstremt svært, hvis ikke umuligt pga den begrænsede plads og den konstruktion stadion har. Der er måske en form for afskrivning af stadion over de næste 30 år, men jeg tror det skal stå der i 50 år eller mere og eneste mulighed for at udvide engang langt ude i fremtiden vil formentlig alligevel være noget med at bygge et helt nyt stadion igen fordi man ikke river det her ned. Det kan være man til den tid kan lave en virtuel oplevelse der føles helt som at være der :)

Jeg vil æde min gamle sure hat, hvis ikke vi kommer til at opleve en udvikling, der minder om FCK's. Dvs. støt stigende efterspørgsel efter billetter i takt med at det går op for flere, hvor sindssygt fed en oplevelse det er at se en højintens fodboldkamp på et fuldt stadion.

Blot med den forskel at vores nye stadion bliver langt federe i opbygningen end det læsterlige kontortårns- og beton-misfoster de kalder Parken. OG at den lavere kapacitet betyder, at der hurtigt bliver helt fyldt i mange kampe = ekstra fed oplevelse i flere og flere kampe OG, generelt, en selvforstærkende effekt. 🙌

Så vidt jeg husker, så er det nærmest umuligt at udvide stadion yderligere, når først det er bygget.

Og det var et bevidst valg fra donatorerne, at de hellere ville bygge det mindre end for stort.
Der ligger en gammel Mediano fra 2022 ish, hvor de fortæller om det.

Jeg tror som dig, at det bliver et trækplaster. Også for de mere perifære fodboldpublikummer lidt længere væk end Århus.

Så vidt jeg husker, så er det nærmest umuligt at udvide stadion yderligere, når først det er bygget.

Og det var et bevidst valg fra donatorerne, at de hellere ville bygge det mindre end for stort.
Der ligger en gammel Mediano fra 2022 ish, hvor de fortæller om det.

Jeg tror som dig, at det bliver et trækplaster. Også for de mere perifære fodboldpublikummer lidt længere væk end Århus.
Det bliver ikke udvidet uden at rive stadionbygningen ned. Så kan der måske komme et dæk 2 på hovedtribunen, hvilket jeg kun kan forestille mig vil blive et misfoster. Men jeg er heller ikke artitekt.

Hvad vil det sige, at der er rod i det? Nu bliver jeg helt bekymret.

Jeg ved det ikke selv, men dem med siddeplads sæsonkort skulle bruge anciennitet på et tidspunkt i Vejlby.
(Vist til at vælge faste pladser)
Kender et par stykker der var ret utilfredse med deres, da de ikke stod til at have sæsonkort så lang tid, som de har haft det.

Ja mon ikke - vi skal vel have fundet vores gamle beviser frem for dengang de solgte "aktier" i et nyt stadion. Eller hvordan var det nu det var?
Jeg har både det og en mursten, hvornår kan den indløses?😁
Nej, scoren går kun et år bagud.
Det er vist anciennitet på sæsonkort/abonnement, men kan forstå på nogle, at der er rod i dette.
Hvad vil det sige, at der er rod i det? Nu bliver jeg helt bekymret.
https://kundeservice.agf.dk/hvad-er-et-støttebevis

Se rækkefølge i linket

Jeg ved det ikke selv, men dem med siddeplads sæsonkort skulle bruge anciennitet på et tidspunkt i Vejlby.
Kender et par stykker der var ret utilfredse med deres, da de ikke stod til at have sæsonkort så lang tid, som de har haft det.
Jeg har vist brug for en smule papudskæring her - altså dem med siddepladssæsonkort på Århus Stadion kunne ikke få siddepladser i Vejlby eller kun få skodpladser eller noget tredje? Og hvad betyder det i givet fald for pladsfordelingen på det kommende stadion?

Hæ-hæ, det gælder bl.a. undertegnede. Jeg og min ene makker har haft sæsonkort uafbrudt siden 2004-2005, så vi blev lidt mugne, da vi erfarede, at AGF har forlist alle disse data fra 2016 og bagud. Ok, anciennitet siden 2016 giver nok stadig en fin placering i køen.

Jeg har vist brug for en smule papudskæring her - altså dem med siddepladssæsonkort på Århus Stadion kunne ikke få siddepladser i Vejlby eller kun få skodpladser eller noget tredje? Og hvad betyder det i givet fald for pladsfordelingen på det kommende stadion?
Har kun ståplads, så ved dårligt selv hvordan det foregår, men aight og Morten G får det vist forklaret fint.
Dem jeg kender har haft sæsonkort meget længere end 2016, men var stadig ikke registreret med højeste anciennitet.
Det var de godt sure over.

Det er vist noget med, at hvis man har skiftet email-adresse undervejs, så kan systemet ikke genkende dig, og så står du kun med anciennitet siden du skiftede mail.
Men hæng mig ikke op på det.

Latest posts

Back