New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 163K
Lidt nyt fra træningsbanen
AGF - Silkeborg spiller træningskamp på torsdag i Århus
Spændende kamp.

Tror vi ser en stærk opstilling. Tror vi ser Tingager, Polle og Mortensen med mange minutter.

Jeg tror toppen af hierakiet er Hansen, Dalsgaard, Tingager, Poulsen og Mortensen. De er alle klar, men kun to af dem spillede sidst. Vi har ikke vundet to kampe.

Jeg tror de presser på internt for at starte, jeg tror JP starter dem mod Viborg for, at se om man vinder med dem. Gør man ikke så kan han igen spille med dem han vil. Spiller han med ‘de andre’ og mister point igen, så kan stemningen i omklædningsrummet godt forværres.

Lad os lige giv Borgere mere end 20 minutter inden alle smider ham i a truppen..

Synes selv ikke det har været godt frem til nu
Det er tydeligt at han stadig mangler relationer i spillet med de andre, men hans fart er godt nok skræmmende, og noget som vi mangler i førsteholdstruppen.

Lad os lige giv Borgere mere end 20 minutter inden alle smider ham i a truppen..

Jeg kan virkelig ikke se det skadelige i at give ham 15-20 minutter i en SL kamp, hvor vi enten kommer til at spille kontra eller skal jagte et mål.

Igen, så længe JP ikke giver ham et ansvar, han ikke skal have, må han hellere end gerne være i truppen mon VFF.

Men hvorfor give ham tid? Han er stadig langt efter i min vurdering..
Men når han bliver testet i en kamp mod et superligahold, må det være fordi han ikke mangler helt så meget, som du vurderer. Ikke til træning i hvert fald.

Og så bliver det jo spørgsmålet derfra om det, han mangler kan undværes i de sidste 15 minutter af en tæt kamp, hvor vi enten jagter eller spiller på kontra.
Jeg kan ikke se kampen, så jeg ved ikke hvad der er op og ned i det, men man bliver ikke flyvefærdig superligaspiller af at spille U19. De første 20-30 kampe er læring for langt de fleste.

Latest posts

Back