New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 187K
Positivt i dag, at der blev fuld spilletid til Wahlstedt, Callø, AJ, Yakob, Bach og Jørgensen. Tchamche fik 75 minutter. Serra og Badji en halvleg hver.
Jørgensen med en scoring og to assists. Yakob med to gennemspil til Jørgensens assists. Badji kom meget med i spillet af det jeg så.

Badji er bedre end Serra vurderet ud fra i dag

Jeg har kaldt den før, og jeg gør det gerne igen.
Kevin kommer IKKE tilbage på sit niveau fra 2023. 25 år ude med en “klassisk 9-12” måneders skade og STADIG ikke i omdrejninger…
Nu siger du klassisk 9-12 måneders skade, men var der ikke en følgeskade der satte ham tilbage?

Derudover vil jeg slet ikke vurdere det endnu, når man ser en Lasse Andersson i håndbold, som spiller på absolut topniveau i dag, selvom han havde back to back korsbåndsskader.

Rigtigt, men at der stadig er ømhed efter mere end 2 år, lyder bare ikke rigtigt.
Det er så vanvittigt individuelt hvordan et knæ reagerer også lang tid efter en skade i genoptrænings og styrkelsesfasen. Jeg blev opereret for en meget mindre skade for mange år siden og selvom jeg trænede og løb over en konstant periode, da jeg var klar til det, så var der bare dage hvor ømhed og hævelse kommer "ud af det blå" hvor jeg ikke kunne sætte fingeren på hvad der trigger det. Der er længere og længere imellem som tiden går, men det kommer stadig.
Han kan i princippet komme til at "lide" under det resten af sin karriere, men hvis der kan doseres rigtigt og ikke mindst reageres rigtigt når der kommer bump på vejen, så kan han stadig komme til at være en gældende spiller imø. Men selvfølgelig er der en grænse for hvor længe man kan vente og hvornår man føler at man ikke får noget for pengene på den lange bane.

Nu siger du klassisk 9-12 måneders skade, men var der ikke en følgeskade der satte ham tilbage?

Derudover vil jeg slet ikke vurdere det endnu, når man ser en Lasse Andersson i håndbold, som spiller på absolut topniveau i dag, selvom han havde back to back korsbåndsskader.
Håndboldsspillere sprænger oftest det "rigtige" korsbånd (det forreste mener jeg det er) ligesom Jacob Andersen vist også har. Ligesom Bremer i Juventus også gjorde

Rigtigt, men at der stadig er ømhed efter mere end 2 år, lyder bare ikke rigtigt.
Jeg taler om ømhed nu, hvor han skal træne og havde indhop på superliganiveau. Altså, jeg tænker da også det bliver svært og man siger jo at man skal bruge lige så lang tid på at komme tilbage, som man har været skadet.

Men vi har da lige hyldet en AGF-legende, som havde sin bedste tid i klubben EFTER at han blev erklæret fodboldinvalid og været væk fra fodbold nogle år. Det siger jeg så ikke at man stadig kan gøre i 2025.

Latest posts

Back