New posts

Landsholdstråden

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 129K
Dorgu er simpelthen en katastrofe rent defensivt.
Han var tæt på at lave et den anden dag og nu gik den ikke længere. Det var skidt men nu blev den heldigvis reddet.

Vi kunne godt trænge til midtbanen stemplede ind og vi fik lidt mere kontrol. Alternativt må vi jo score et kontramål men Portugal ser noget bedre ud på hjemmebane.

Han er en skygge af skyggen af sig selv. Men ligesom Eriksen kan de ikke se bort fra ham.
Han er lidt længere nede af bakken end Eriksen og ældre selvfølgelig, men kommer fra en højere top. Jeg tror ikke Eriksen spiller på landsholdet når han er 40, men den store forskel er også bare at Eriksen ikke fylder på den der måde hvor de hele tiden skal finde ham og han brokker sig hvis han ikke er i centrum.

Bernardo Silva bliver også fremhævet for sit dårlige spil og er også en verdensklassespiller, der, hvis ikke han bare er over sit bedste, nok med fordel kunne erstattes af en i bedre form. De har en del mindre kendte spillere, der nok ville være i spil til det danske landshold.

Så dårlig har Dorgu heller ikke været. Tåbeligt straffespark, men derudover har han hjulpet holdet ud af presset flere gange. Det er der ikke mange danskere, der har evnet i denne halvleg.

Generelt er det dog en kamp, hvor danskerne ikke virker cool/dygtige nok til at udnytte, at Portugal kun momentvis er gode. Godt nok mange fejl og tøven i afgørende situationer.

Han er en skygge af skyggen af sig selv. Men ligesom Eriksen kan de ikke se bort fra ham.
Jeg er ikke fan af Ronaldo, men det ville nu være meget fedt at se ham smadre tre mål ind i anden halvleg og lukke kæften på de typer, der brugte deres torsdag på at nedgøre ham i Parken. Det er fucking landsholdsfodbold. Hvis man alligevel ikke kommer for at bakke holdet op (det var ikke meget stemning man kunne mærke hjemme foran tv'et), så kan man da i det mindste også holde kæft, når der løber en levende legende forbi nede på banen. Det er altså tabermentalitet.

Det ville i min verden være noget andet, hvis folk så gik helt vildt meget op i, om vi vandt eller tabte (det kan jeg sætte mig ind i!), men det her er altså en ret obskur turnering, som de færreste ville kunne redegøre for reglerne i. Jeg går, indrømmet, overhovedet ikke op i landsholdsfodbold, men den opførsel der er sgu en tand for åndssvag for mig.

Jeg er ikke fan af Ronaldo, men det ville nu være meget fedt at se ham smadre tre mål ind i anden halvleg og lukke kæften på de typer, der brugte deres torsdag på at nedgøre ham i Parken. Det er fucking landsholdsfodbold. Hvis man alligevel ikke kommer for at bakke holdet op (det var ikke meget stemning man kunne mærke hjemme foran tv'et), så kan man da i det mindste også holde kæft, når der løber en levende legende forbi nede på banen. Det er altså tabermentalitet.

Det ville i min verden være noget andet, hvis folk så gik helt vildt meget op i, om vi vandt eller tabte (det kan jeg sætte mig ind i!), men det her er altså en ret obskur turnering, som de færreste ville kunne redegøre for reglerne i. Jeg går, indrømmet, overhovedet ikke op i landsholdsfodbold, men den opførsel der er sgu en tand for åndssvag for mig.
Jeg synes også det er lidt fesent, eller hvad man nu skal kalde det, men i bund og grund er den slags jo også bare udtryk for hvor stor en stjerne Ronaldo er uanfægtet at han er et godt stykke fra sit allerbedste. Det påvirker ham selvfølgelig heller ikke negativt, han har oplevet det utallige gange og ved også godt hvad det kommer af.

• Like
Reactions: cph

Latest posts

Back