New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: Sønderjyske - AGF, søndag d. 20.07. kl. 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 548
  • Views Views: Views 25K
Added to Calendar: 20-07-25

Kamptråd Kamptråd 25/26: Sønderjyske - AGF, søndag d. 20.07. kl. 16.00
MEM og Bech mister bolden på nogle dumme måder. De inviterer til nærkamp istedet for bare at trille bolden videre.

Generelt skaber vi for lidt.

SJE har held til at spille den ud i deres egen højre siden og så lave et godt skifte til venstre, hvilket bringer vores tilbageløb i ubalance.

Tak spids for en start!
Og så sad vi ellers på det, indtil vi ikke gjorde mere.
Emmery kan noget med en bold ved fødderne og lidt mindre med en mand i ryggen. Det skal nok komme, bare giv ham spilletid, så bliver det sjovt.
Mads Emil synes jeg skuffer, han mister virkelig mange lette bolde.
Forsvaret mangler lidt beslutsomhed og skarphed - men vi har også et defensivt anker mindre på midten, til at gardere OG vi spiller lidt mere kompromisløst risikovilligt, end under Uwe.
Jeg tror vi er mange AGF fans, der lige skal vænne os til, at træneren er mere risikovillig end de sidste to machomænd har været.

Jeg tror vi er mange AGF fans, der lige skal vænne os til, at træneren er mere risikovillig end de sidste to machomænd har været.
Der bliver ihvertfald givet en del plads væk i perioder og dermed chancer til sønderjyske. Måske det er premierenerver og holdene lige skal i gang.

I starten af kampen sad vi totalt på det hele men som halvlegen skred frem gav vi noget mere væk. Syntes en del af vores spillere lavede for mange fejl.

Spændende hvad JP gør til anden halvleg.

Latest posts

Back