New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: Fredericia - AGF, søndag d. 15.2. kl. 14.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 316
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 15-02-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    43
  • Poll closed .
Vi var nogle der talte om en haltende indledning på foråret - @Thomas K, mener jeg var en.

Tingager, Polle, Andersen efter skader, Mølgaard rusten. Det vidste man alt sammen i vinduet. Siden er marginaspilleren Haugstrup kommet i problemer og Solbakken er blevet syg. Det er modvind og surt show, men ikke urimeligt, alt i alt

Jeg er også negativt overrasket over denne kamp. Selvom jeg gerne ville 'forsikre' (reelt forebygge) mod de negative overraskelser, havde jeg ikke set det blive SÅ grelt. Men dødelige med forebyggelse er der ingen garantier.

Det gør mig ikke noget, hvis det leder til lidt refleksion om hvorfor nogen kan være 'totalt urealistiske', eller hvordan man kan se på efteråret og konkludere 'det gik jo ret godt', men stadig forstå at foråret er et andet monster. Men samtidig er dette mere mig der ærgrer mig over verden, end ønske om at pege fingre.
Hvem ville du rent teoretisk pege fingre ad?

Vi var nogle der talte om en haltende indledning på foråret - @Thomas K, mener jeg var en.

Tingager, Polle, Andersen efter skader, Mølgaard rusten. Det vidste man alt sammen i vinduet. Siden er marginaspilleren Haugstrup kommet i problemer og Solbakken er blevet syg. Det er modvind og surt show, men ikke urimeligt, alt i alt

Jeg er også negativt overrasket over denne kamp. Selvom jeg gerne ville 'forsikre' (reelt forebygge) mod de negative overraskelser, havde jeg ikke set det blive SÅ grelt. Men dødelige med forebyggelse er der ingen garantier.

Det gør mig ikke noget, hvis det leder til lidt refleksion om hvorfor nogen kan være 'totalt urealistiske', eller hvordan man kan se på efteråret og konkludere 'det gik jo ret godt', men stadig forstå at foråret er et andet monster. Men samtidig er dette mere mig der ærgrer mig over verden, end ønske om at pege fingre.

2 kampe i superligaen her i foråret og 4 point sat ind i tabellen. Det er nu ikke helt skidt💙🤍💙

Starten på foråret kan altid være tricky og syntes ofte vi ser overraskelser. Der er vi ikke faldet i med et nederlag. Vi er selvfølgelig lidt under sæaonsnittet da vi efter 20 kampe er på 44 point.

Efter chancer og spil burde vi have vundet denne men sådan gik det ikke - det gør det forhåbentlig næste gang.

Synes vi kommer fint rundt om fcf flere gange men indlægget finder ikke en angriber. Jeg synes PM og Bech i dag er meget anonyme. Bech er faldet helt ud af spillet. Desværre.
Jeg synes heller ikke, at vi spiller på de ting som gør Bech god for tiden. Vi er for langsomme i vores boldomgang. Jeg skrev også i går, at det kunne være en kamp hvor man droppede den ene 10’er og så spillede Serra og Paddy på samme tid. Eventuelt lade Bech være ene 10’er i en periode. Så det var 3 spillere omkring 1.90 vi sigtede efter ved indlæg

Det er vel ikke så svært at tolke.
Bech arbejder hårdt og løber mange kilometer, men virker ukoordineret / uafstemt med holdet. - Har ikke hovedet med.
Jeg synes, han virker meget påvirket af mediehistorierne.
Jeg havde såment aldrig hørt udtrykket før.

Jeg synes, baseret på de første 3 kampe ikke, at han har været dårligere end f.eks Patrick Mortensen

Jeg synes heller ikke, at vi spiller på de ting som gør Bech god for tiden. Vi er for langsomme i vores boldomgang. Jeg skrev også i går, at det kunne være en kamp hvor man droppede den ene 10’er og så spillede Serra og Paddy på samme tid. Eventuelt lade Bech være ene 10’er i en periode. Så det var 3 spillere omkring 1.90 vi sigtede efter ved indlæg
Det virker til at modstanderne sidder tættere på Bech og det har han det svært med. Han får slet ikke vendt på en modstander mere.

Det virker til at modstanderne sidder tættere på Bech og det har han det svært med. Han får slet ikke vendt på en modstander mere.
Jeg synes der er en episode i anden halvleg, hvor man kan se hvor meget banen hæmmer ham i hans vending. Han er en tung dreng, så han glider let.

Derudover er det svært at spille poleret på en banen som denne, og også at være på i så koldt et vejr.

Synes han havde gode indslag, trods alt.

Træls kamp. Vi kommer skidt ud, men får stille og roligt kontrol som kampen skrider frem. I anden halveg er der kun ét hold på banen. Alligevel får vi kun et point. Det er vildt nok, men det er sådan nogle kampe, der kan koste et mesterskab.
Omvendt kan man hævde, at mesterhold får point, selv i de kampe, hvor de ikke klikker...som i dag.

Det, der kommer til at afgøre det, bliver hvorvidt FCM smider synderligt mange point fra nu af. Jeg havde ærligt talt forventet at OB ville gøre mere ondt på dem, end det viste sig. Jeg havde heller ikke regnet med, at de de ville score 6 mål på to runder i superligaen UDEN Franculino.

Det' noget pez mand...

Jeg havde såment aldrig hørt udtrykket før.

Jeg synes, baseret på de første 3 kampe ikke, at han har været dårligere end f.eks Patrick Mortensen

Der har været lidt langt mellem snapsene men det er vel også fordi han ikke får dem prikket ind pt. Over de tre kampe kommer han frem til en xG på 1,23 men der mangler måske andre facetter i spillet. Alternativt er det fordi de andre spiller rundt, at han ikke deltager så meget i spillet.

Ob kampen
Berøringer 11
Afleveringer 5/7
Afslutninger på mål 2/3 = xG på 0,79
Luftdueller 1/5
Ikke andre registrerede vundne dueller (men de opgør også tilbageerobringer/clearinger)

Fcm
Berøringer 22
Afleveringer 4/12 = 33 % :oops:
Afslutninger 0
Luftdueller 4/10
Vundne dueller 2/2

Fredericia
Berøringer 18
Afleveringer 7/9
Afslutninger på mål 1/3 = xG 0,43
Luftdueller 2/5
vundne dueller 0/1

Der har været lidt langt mellem snapsene men det er vel også fordi han ikke får dem prikket ind pt. Over de tre kampe kommer han frem til en xG på 1,23 men der mangler måske andre facetter i spillet. Alternativt er det fordi de andre spiller rundt, at han ikke deltager så meget i spillet.

Ob kampen
Berøringer 11
Afleveringer 5/7
Afslutninger på mål 2/3 = xG på 0,79
Luftdueller 1/5
Ikke andre registrerede vundne dueller (men de opgør også tilbageerobringer/clearinger)

Fcm
Berøringer 22
Afleveringer 4/12 = 33 % :oops:
Afslutninger 0
Luftdueller 4/10
Vundne dueller 2/2

Fredericia
Berøringer 18
Afleveringer 7/9
Afslutninger på mål 1/3 = xG 0,43
Luftdueller 2/5
vundne dueller 0/1
Jeg synes FCM er lidt en outlier, fo do spillet var som det var, og FCM måtte (for) meget.

Der er bl.a en forseelse hvor han bare bliver trukket med osv.

Derudover - så synes jeg personligt, at den forseelse der er på Bech hvor han appeller for straffe er mere oplagt end det vi får. Det ene er en holdeforseelse fordi Fredericia spilleren er bagefter, den anden er en kamp om bolden.

Ikke at jeg mener der skal være straffe.

Latest posts

Back