New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 449
  • Views Views: Views 21K
Added to Calendar: 08-08-25

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    44
  • Poll closed .
Åh shit det var ultra nervepirrende. Måtte op at gå rundt de sidste to minutter.

Fra 0-3 til 2-3 var agf helt væk, men fik heldigvis samlet sig selv. Fandeme en god sejr der må give noget tro tilbage.
De sidste 2?? Jeg er 39 år og blev nød til at gå ud og hoppe på trampolin, løbe i haven og tisse tre gange efter de reducerede til 2-3

Jeg så ikke meget af 2. halvleg, nerverne var ikke til det, så tag det med men hold nu op en præstation af Gamle Hansen i hvert fald i 1. halvleg men alle spillere steppede up big time.
Det er i øvrigt i de her kampe, hvor NPs meget høje spidskompetencer kommer os til gode. Han var jo overalt, hvis jeg var Horsens, så kastede jeg kassen efter ham.
Og PMs 2 scoringer er ægte 9er mål, lige præcis den evne til at stå hvor han skal, er der ingen bedre 9ere i ligaen.

Hvor jeg under JP den sejr. Et hårdt ramt hold får han til at spille med en stor tro og tager for 4. kamp i træk ejerskab fra startfløj på den nok sværeste udebane i ligaen.
Han vokser på mig, det gør han da.

Ne
Den var jo efter bogen, og Delaney bringer selv noget forældet "ind til kroppen"-halløj på bane, så jeg synes ikke helt, det giver mening, at han brokker sig.
Neestrup, derimod... Underkender totalt, at bolden kommer fra målmanden. Shit, han er arrogant. Matcher totalt det, FCK vel selv kalder positiv arrogance.

Latest posts

Back