New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 372K
"Hvor blev de af"-tråden
Man må håbe at de slet ikke falder til i FCK, og at Selles ikke passer ind i trænerteamet. Det er for nemt for “Direktøren” bare at gøre det samme som virkede tidligere i AGF, med Bundu, Grabara og Diks. 6 tidligere AGF’ere som kommer til FCK og ikke fungerer, det vil være en drøm.
Men det viser også, at man ikke bare kan hente Bundu ind i en komplet anden spillestil og tro man får det samme som AGF gjorde da man stod lavt, og spillede mere på omstillinger. Det er også en lektie til os selv måske. Men jeg har omvendt svært ved at se at Bundu skulle kunne have gjort det så dårligt som i går. Men det samme kunne jeg sige om Jon før kampen i går.

Diks spiller venstreback for FCK. Kæmpe fejl.
Diks spillede sin klart dårligste kamp for AGF i Haderslev som venstreback. De hentede også Stage i AGF og brugte ham et andet sted end han var god for os. Og det er bare sådan lidt. Spillerne er solgt på de præstationer de har lavet på x plads, og så kan man ikke bare regne med at man kan smide dem ind i et andet system, og på en anden plads.

Men det viser også, at man ikke bare kan hente Bundu ind i en komplet anden spillestil og tro man får det samme som AGF gjorde da man stod lavt, og spillede mere på omstillinger. Det er også en lektie til os selv måske. Men jeg har omvendt svært ved at se at Bundu skulle kunne have gjort det så dårligt som i går. Men det samme kunne jeg sige om Jon før kampen i går.

Diks spillede sin klart dårligste kamp for AGF i Haderslev som venstreback. De hentede også Stage i AGF og brugte ham et andet sted end han var god for os. Og det er bare sådan lidt. Spillerne er solgt på de præstationer de har lavet på x plads, og så kan man ikke bare regne med at man kan smide dem ind i et andet system, og på en anden plads.
ja det lidt pudsigt med begge og tosset med disk på vb, men hører også med at ståle mente stage ville blive endnu bedre af at spille fast på sin naturlige plads som central midt og balancespiller. men er han er vel bedst når han giver fuldgas i en friere offensiv rolle og kommer tæt på mål og er farlig.

Ja jeg så det godt men ville ikke sige noget, så det ikke går op for PC og trænerne inden vores kamp imod dem, så shhhh… ;)

Måske PC var for grådig/nærig da vi havde muligheden sidste efterår for at købe ham for 6 mio og sælge Højer for så meget mere, at vi reelt kunne have fået Malthe gratis ift den transfer vi endte med på 5 mio på Højer.

Nå det er fortid. Nu glæder vi os over Eric og håber han er endnu bedre :)

Nu må vi se, men min fornemmelse er at vi med Kahl er rykket et niveau op i talent og potentiale og dermed også muligt salgspotentiale. Det skal vi selvfølgelig også helst med den større investering, men vi er et skridt længere fremme i vores udvikling med flere muligheder og omstændighederne omkring Kahl indikerer at vi for de ekstra millioner har fået endnu mere for pengene. Det bliver spændende at se om den udlægning holder stik.

Vi har helt klart taget et stort skridt op i potentiale, men også betalt rundt 6 mio, hvor den anden handel var gået i ca 0 i efteråret, hvis alle pris-rygter passer. Så havde vi haft 6 mio til en offensiv spiller. Indrømmet synes nu også Malthe var lidt dyr der - men Vejle solgte ham jo 4 måneder senere for 10 og ikke 6 mio og startet fint over there.

Nå det er super spændende med Eric og lad os håbe vi er på samme rejse her :-)

Vi har helt klart taget et stort skridt op i potentiale, men også betalt rundt 6 mio, hvor den anden handel var gået i ca 0 i efteråret, hvis alle pris-rygter passer. Så havde vi haft 6 mio til en offensiv spiller. Indrømmet synes nu også Malthe var lidt dyr der - men Vejle solgte ham jo 4 måneder senere for 10 og ikke 6 mio og startet fint over there.

Nå det er super spændende med Eric og lad os håbe vi er på samme rejse her :-)
Ja og det samlede billede må vi jo se lidt senere. Jeg tænker ikke vi har brugt alt krudtet, men stadig lurer på noget længere fremme på banen også.

Han virkede dygtig. Så ham i noget U19-halløj engang, og tænkte at han sgu var spændende.
Ved ikke helt hvorfor det ikke kunne blive til mere. Men det kan der være 100 grunde til.
Jeg husker det som om han egentlig var afskrevet men så fik en chance fordi han havde vist noget af det rigtige og kunne være en spændende lidt uortodoks type. Selvom der ser ud til at være flere af de unge der faktisk kan slå igennem på førsteholdet, er niveauet bare også hævet, så når spillere som Kaastrup og Lunding bliver vejet og fundet for lette (eller ikke at være de rigtige typer) kan Maarouf sagtens blive en spiller der gør det et andet sted. Så kan han jo vende tilbage engang. Med de skridt fra Brabrand til Skive har han da gang i noget der også sagtens kan udvikle sig til mere.

Latest posts

Back