New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 371K
"Hvor blev de af"-tråden
Haysen har da også kun givet udtryk for, at han vil slutte 100% loyalt og godt af. Han tiltræder i AGF den 1. marts. Hvis vi ville have ham før, så skulle vi betale, ligesom FCK :D haha..

Det går sin gang, og han kan få opdateret de rette ansatte med de rette opgaver, så han ikke forlader det for brat, og de egenlig bare står med en bunke papirer og en PC med en masse noter. Nu kan han overdrage/overlade til de rette. Han kommer til AGF om ca. 3 uger.

Det bliver fint.

Haysen har da også kun givet udtryk for, at han vil slutte 100% loyalt og godt af. Han tiltræder i AGF den 1. marts. Hvis vi ville have ham før, så skulle vi betale, ligesom FCK :D haha..
Det er nok meget tænkeligt man har aftalt lige at vente med at offentliggøre det så Haysen kunne afslutte vinduet i SE i ro og orden, selvom det så også er handlet lidt efter, men det er meget heldigt han har haft så kort et opsigelsesvarsel. Havde det været mere som PC ville det have begyndt at ramme sommerens vindue også og AGF ville skulle forsøge at købe ham fri hurtigere. Han ville nok ikke have gjort nogen forskel her lige de sidste dage af vinduet, så det er fint han kan aflevere det ordentligt i SE. I princippet kan vi nu i marts sætte PC til at overføre al sin viden til Haysen. Det er måske nok en anden tankegang i den her sammenhæng, men i mange andre virksomheder ville det ikke være så mærkeligt.

Det er nok meget tænkeligt man har aftalt lige at vente med at offentliggøre det så Haysen kunne afslutte vinduet i SE i ro og orden, selvom det så også er handlet lidt efter, men det er meget heldigt han har haft så kort et opsigelsesvarsel. Havde det været mere som PC ville det have begyndt at ramme sommerens vindue også og AGF ville skulle forsøge at købe ham fri hurtigere. Han ville nok ikke have gjort nogen forskel her lige de sidste dage af vinduet, så det er fint han kan aflevere det ordentligt i SE. I princippet kan vi nu i marts sætte PC til at overføre al sin viden til Haysen. Det er måske nok en anden tankegang i den her sammenhæng, men i mange andre virksomheder ville det ikke være så mærkeligt.
Det er nemlig også en ikke-rapporteret stor værdi for AGF, at PC nu kan overdrage i ro og mag til Haysen i marts.
Haysen kommer ind 1. marts, og så 30 dage senere kan PC forlade os.

Hvis AGF ikke synes PC skal se hvad Haysen kommer ind med (meget tænkeligt), så kan det jo også være at PC fritstilles den 1.marts. Hvis AGF tænker at PC skal overdrage til Haysen i marts, så er det jo potentielt noget værd for AGF.

Hvis AGF ikke synes PC skal se hvad Haysen kommer ind med (meget tænkeligt), så kan det jo også være at PC fritstilles den 1.marts. Hvis AGF tænker at PC skal overdrage til Haysen i marts, så er det jo potentielt noget værd for AGF.
Man må have lavet en videnoverførsel til JN (og Ørskov) da der var noget der var relevant ift vintervinduet, så det kan godt være man synes det er nok og i så fald kan det blive interessant at se om man vil fritstille PC. Man synes måske næsten man er nød til at lade den køre en måned mere når det ikke var afhængigt af at AGF fandt en afløser. En måneds løn mere eller mindre er vel heller ikke så afgørende selvom lidt også har ret.

Hvis AGF ikke synes PC skal se hvad Haysen kommer ind med (meget tænkeligt), så kan det jo også være at PC fritstilles den 1.marts.
PC har vel ikke sin daglige gang på Fredensvang mere og han har næppe heller længere adgang til nogen data i klubben efter suspenderingen. Det eneste han har udført er at holde samtaler, vel primært med JN, i forhold til at overdrage viden om transferemner man har arbejdet på.

Vinduet var netop ikke lukket, da man meldte det ud og det undrede mig faktisk at man ikke ventede med at offentliggøre det. Sådan set er jeg også overrasket over at de ikke fritstillede Haysen.

Hvis sportschefen er så vigtig en medarbejder, at hans ansættelse kan påvirke aktiekursen, så er det ulovligt at tilbageholde den oplysning. Derfor blev AGF nødt til at offentliggøre det i en selskabsmeddelelse, da aftalen blev indgået.

Det er nemlig også en ikke-rapporteret stor værdi for AGF, at PC nu kan overdrage i ro og mag til Haysen i marts.
Haysen kommer ind 1. marts, og så 30 dage senere kan PC forlade os.

Jeg tror der er en del værdi i at PC og Hejsen kan have en måned sammen, også selvom PC har været suspenderet siden december og dermed ikke er helt ajour med de aftaler der er indgået i den mellemliggende tid.

Men det netværk han har opbygget og vedligeholdt i sin AGF tid i bl.a. Australien og Sydafrika, kan han jo passende tage nogle videokonference møder med og introducere til Haysen (selvom der nok også er nogle han ikke vil dele).

Jeg tror der er en del værdi i at PC og Hejsen kan have en måned sammen, også selvom PC har været suspenderet siden december og dermed ikke er helt ajour med de aftaler der er indgået i den mellemliggende tid.
På den anden side, så skal det sidste PC får med i AGF jo fandme ikke være adgang til al Haysens data/halløj...
Jeg tror ikke de når at "arbejde sammen", men at PC skal aflevere/overdrage sit arbejde til Haysen. PC skal jo ikke have noget indsigt med ud af døren, hvis man kan undgå det.

Vinduet var netop ikke lukket, da man meldte det ud og det undrede mig faktisk at man ikke ventede med at offentliggøre det. Sådan set er jeg også overrasket over at de ikke fritstillede Haysen.
Det er svært at vide hvornår man begyndte at snakke sammen og hvornår man nåede til enighed. Det skulle nok gøres formelt inden udgangen af januar så han kunne starte 1. marts, men man kunne måske godt have ventet med at offentliggøre det til januar når SE ikke er på børsen. Måske har er det faktisk der man blev endeligt enige eller måske har man villet undgå at det var helt tydeligt at man havde ventet. Samtidig skal SE selvfølgelig også i gang med en proces for at finde en ny, så selvom det måske ender med en intern løsning kan der være noget værdi i også at kunne gå ud og snakke med folk en uge eller to hurtigere når der er så kort tid til Haysen rejser. Jeg kan godt forstå de ikke fritstillede Haysen med det samme. Man kunne have suspenderet ham, men der er jo også noget viden og igangværende arbejde der, der skal overføres.

Vinduet var jo cm fra at lukke - synes det må være ligegyldigt. Og jeg ville heller ikke suspendere ham i SØE tror jeg. Det er kun en måned. Og en lille bitte forenings-klub.

Noget andet med AGF og FCK og 4 måneder, og indbyrdes fælles interesse i spillere, fx leje af Bundu.

Haysen varetager vel bare alm opgaver nu i søe, og den øvrige søe-ledelse kigger frem mod vinduet til sommer.

Hehe jamen man jo sige Haysen fik arbejdsro hele december og januar (og kom ordentlig ud af det) og de ville alligevel ikke have sluppet ham til os lige inden jul eller i starten af januar - og vi ved heller ikke hvornår det faldt på plads med alle de kopper kaffe de skulle drikke.

Mon ikke alt var forberedt til de sidste 5 dage, og SØE ville næppe suspendere ham der. Nå også lige meget. Han er vores og 1. marts er fin start tidspunkt, og han har vel også nikket ja til forlængelserne over kaffen med JN og tænkt lidt på AGF allerede - ligesom PCs tanker er i FCK og har nikket ja til selles, bundu og lerager osv

Viborg har forstærket sig med 27-årige Davit Skhirtladze, og georgieren er klar til at hjælpe med oprykningen, uanset hvilken rolle han får.

Sjovt gensyn med ham. Ham kunne jeg faktisk altid godt lide, selvom han ligesom Junker bare ikke fik scoret nok. Men han var ofte 3. sidste på en scoring. Skhirtladze på kanten af feltet i dybden til Osama eller Sloth, der sendte den på tværs til Aron på bagerste stolpe :D En opskrift der virkede :D

Latest posts

Back