New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 339K
"Hvor blev de af"-tråden
Jeg synes mange reducerer sportschef/direktør med spillerhandler. Når man hører JN rose bagud går han med op i stab, struktur, forankrede spillestil, værdier, kultur etc. Og der har SIB uden tvivl en kæmpe rolle. Som JN sagde er der ikke skiftet en eneste ud i staben siden CV eller JP kom til (fraregnet Uwe)

Kasper "TK" skifter til Vejle. Underligt at blive fravalgt i Esbjerg for derefter at være god nok i Vejle, som i øvrigt også lige har hentet Nicolai Larsen i Silkeborg.

Nej det er bare en reserverokade.

Jeg synes mange reducerer sportschef/direktør med spillerhandler. Når man hører JN rose bagud går han med op i stab, struktur, forankrede spillestil, værdier, kultur etc. Og der har SIB uden tvivl en kæmpe rolle. Som JN sagde er der ikke skiftet en eneste ud i staben siden CV eller JP kom til (fraregnet Uwe)
Det er svært at kvantificere alt det andet.

SIB kom til forud for Davids sidste sæson. Han hentede Kurminowski og generelt spillere til et system David ikke ønskede at spille (men heller ikke turde sige fra overfor?).

Han hentede i sommeren '24 Dalsgaard som Uwe kunne bruge, og en række spillere han ikke kunne bruge (i den optik er Arnstad 'neutral', værd at investere i, men bidrog ikke til at gøre Uwes hold bedre).

Derimellem gjorde han det glimrende med gode salg og køb, og en periode med ro på.

Der røg folk i scouting i forbindelse med det sommervindue i 2024. Det vil jeg umiddelbart give SIB større ansvar for, end hyring + fyring af Karlsen som assistent under David og sammensætning af Uwes stab. Kenneth Dokken og den ballade omkring ham ved jeg ikke helt, det var vist ikke David selv og dermed med SIBs fingeraftryk.

Latest posts

Back