New posts

Fodbold ude i verden

• Thread starter Thread starter fsc
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 515
  • Views Views: Views 33K
Fodbold ude i verden
Jeg er lidt i et dilemma. På den ene side vil jeg gerne have, Daghim redder sig med Wolfsburg, på den anden side ønsker jeg alt muligt sportsligt dårligt til Grabara. Hmm, må se hvad mavefornemmelsen siger mig i løbet af kampen.
God start af Daghim med et oplæg til første mål.

Afrikanske spillere og deres alder er altid lidt.... omdiskuteret. Men her er i hvert fald kampens spiller ved u/17 kampen mellem Angola og Mali.

View attachment 6961
Inden vi kommer for godt i gang med at gøre det til et afrikansk fænomen, skal vi lige huske, at denne herre angiveligt er 38 år:

1779736856979.webp

Den fangede jeg heller ikke…

Til gengæld fed visuel effekt, da Paderborns tilhængere svingede deres halstørklæder ifbm deres scoring!
Formentlig for at trille bolden væk, hvor der jo var indkast til modstanderen.
Helt fair, det er latterligt at se spillere fjerne bolden fra hvor en dødbold skal tages.
Og måske han får den for at være involveret i skærmydslen foranlediget at han triller bolden væk.

Volkswagen sender normalt 80 mio. Euro til klubben men det vil blive sænket til 55 mio. Euro = der skal findes besparelser.

Det 7 største budget var tilsyneladende ikke nok, til at sikre overlevelse i en liga med 18 hold. Mon ikke den tidligere sportschef var overmatchet?

Spiller som Mohamed Amoura, Kamil Grabara og Lovro Majer vil efter alt at dømme blive solgt ligemeget hvad, skriver den tyske avis, mens Patrick Wimmer og Christian Eriksen vil være umulige at beholde ved nedrykning.

Noget kunne altså tyde på, at Christian Eriksen skal finde sig et nyt sted at spille fodbold, hvis Paderborn tager sejren mandag aften.

Hvem kan lige forklare mig, hvordan det overhovedet kan være tilladt?

Der er nul chance for, at det afspejler markedsværdien.
Jeg tror de 80 er inkl. stadionnavn og kvindeholdet.

Jeg ved Juventus spillede uden sponsor længe denne sæson da man skulle fastsætte markedsniveauet for et Jeep sponsorat. Så tror det samme er gældende i Tyskland.

Latest posts

Back