Fodbold på tv
D
Deleted member 33
Guest
[member=5]T-Knogle[/member]
Jeg ved ikke, om det er lobby arbejde fra tv-udbydernes side, jeg forholdte mig til lovteksten og ud fra den, g?r Discovery og Viasat intet forkert.
Enig! Loven viser med tydelighed EU ikke har forst?et fodboldfans. Rigtig mange er dybest set kun interesseret i deres egen klub, og for dem er pakke systemet fordyrende.
Jeg ved ikke, om det er lobby arbejde fra tv-udbydernes side, jeg forholdte mig til lovteksten og ud fra den, g?r Discovery og Viasat intet forkert.
Det er vel ret tydeligt at de EU jurister der vedtager reglerne forestiller sig at fodboldtilh?nger bare v?lger en eller anden tilf?ldig pakke, og hvis den er for dyr hos en tv udbyder, s? v?lger man da bare en anden pakke med nogle andre hold fra en billigere udbyder i stedet for!! S? er der jo fri konkurrence fordi alle pakker ikke er hos en udbyder og det derfor er muligt for forbrugeren at se ?Premier League? eller ?Superliga? som vel m? v?re det ?produkt? der skal v?re konkurrence p?!!
Enig! Loven viser med tydelighed EU ikke har forst?et fodboldfans. Rigtig mange er dybest set kun interesseret i deres egen klub, og for dem er pakke systemet fordyrende.