New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 95K
Min bedre halvdel ville forkæle mig med en ny kamptrøje efter de røg i finalen, så hun gik hurtigt ind på shoppen og bestilte en trøje. Alt gik tilsyneladende igennem, men efter 4-5 dage fik hun så en besked om at handlen var blevet annulleret og nu er trøjen så udsolgt i rette størrelse (den er kun tilgængelig i 3xl og 4 xl). Lidt uheldigt at løbe tør lige op til en pokalfinale. Tror AGF går glip af et pænt salg, medmindre der snart kommer nye varer på hylderne.
Der er stadig xl størrelser for kvindernes trøje. AGF melder det er samme størrelser på de to trøjetyper

Jeg have samme problem i forhold til køb af en trøje.

Der er stadig xl størrelser for kvindernes trøje. AGF melder det er samme størrelser på de to trøjetyper

Jeg have samme problem i forhold til køb af en trøje.
På Facebook svarer AGF, at der kommer trøjer til salg og at vi spiller i hjemmebanetrøjen med udebanetryk på (Bravida). Mon ikke de sælger netop den trøje op mod pokalfinalen?

Min bedre halvdel ville forkæle mig med en ny kamptrøje efter de røg i finalen, så hun gik hurtigt ind på shoppen og bestilte en trøje. Alt gik tilsyneladende igennem, men efter 4-5 dage fik hun så en besked om at handlen var blevet annulleret og nu er trøjen så udsolgt i rette størrelse (den er kun tilgængelig i 3xl og 4 xl). Lidt uheldigt at løbe tør lige op til en pokalfinale. Tror AGF går glip af et pænt salg, medmindre der snart kommer nye varer på hylderne.

De har lavet en T-shirt der sælges i fanshoppen
1000000469.jpg

I lyden AGF har de B2C direktørfætterdims med der fortalte at vi har ret få trøjer på lager pga aftalen med Hummel udløber og de skulle træffe valget om at stocke op til en evt finale omkring jul og man valgte ikke at gøre det fordi trøjer man brænder inde med ikke kan sælges.
Men så kunne de vel doneres til et eller andet land? Links måtte kunne formidle kontakten. Det ville give god PR.

Gad vide om der bliver mulighed for at købe spilletrøje a la 2016, hvor der var påtrykt AGF VS FCK?
Altså køb i Fælledparken som den gang?

Vi købte og samlede vores trøjer op på Ceres Park/Atletion-shoppen dengang.
Alle i vores gruppe havde fået en trøje de ikke kunne passe - kæft den var lille i størrelsen :(

Så i år har jeg købt 2 finale-t-shirts i hver sin størrelse, haha :D
Så må vi se hvilken jeg kan passe, og hvilken jeg skal sælge videre derovre eller i bussen :D

Latest posts

Back