New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 95K
Det er jeg faktisk ikke så pjattet med - nok mest fordi lige præcis det logo har været rødt i så mange år. Det er jo nærmest lige så meget en del af trøjen som de blå og hvide farver efterhånden (og vores udebanetrøje er jo ofte rød alligevel).
Udover den måske manglende røde farve på maven, kan jeg egentlig godt lide den trøje, hvis det er vores nye trøje??.. Kan gode lide enkeltheden- uden sammenligning minder den mig lidt om 1992 trøjen ish.1716471668689.png

Jeg har tidligere købt en i sportsmaster i Fisketorvet. Det virker nogengange som om AGF er nummer tre klub her i byen, så der må næsten være salg nok til at have den.

Den Sportmaster er lukket. Jeg er ikke stødt på en trøje et eneste sted i Kbh de sidste par år.

Der var tidligere end fodbold trøje butik tæt ved Tivoli der havde, men tror den er lukket.

Jeg var forresten i butikken tidligere på ugen. De havde masser af de nye spillertrøjer, men ellers var udvalget ret begrænset. Meget af det andet tøj var kun i små størrelser, hvilket undrer mig så kort tid op til sæsonstart. Desuden var der stadig ingen priser på noget. Jeg spurgte om det og fik at vide, at man kunne finde priserne online eller spørge ekspedienten, der måske kunne huske dem.

Hvorfor er vores fanshop så uprofessionel strikket sammen? Der er så mange små fejl hist og her at det skriger til himlen. Se nu denne fine trøje jeg har designet, tror i også nummeret går udover trøjen irl?

Venter bare på denne knap: Tryk her for at se korrekt gengivelse af varen. Bemærk det kræver AGF+.

Hvis der er andre i kbh området det vedrører, så fik jeg svar fra fanshoppen, der sagde at der ikke er fysisk salg af spilletrøjer i Kbh området🤦‍♂️.
Er der nogen der ved om størrelserne på de nye Craft trøjer er sammenlignelige med de gamle hummel størrelser??? Jeg gider ikke ret godt at skulle bestille og sende retur nemlig🤣

Hvis der er andre i kbh området det vedrører, så fik jeg svar fra fanshoppen, der sagde at der ikke er fysisk salg af spilletrøjer i Kbh området🤦‍♂️.
Er der nogen der ved om størrelserne på de nye Craft trøjer er sammenlignelige med de gamle hummel størrelser??? Jeg gider ikke ret godt at skulle bestille og sende retur nemlig🤣

Det er de. Min nye trøje sidder lige så fantastisk på min krop som den forrige Hummel trøje gjorde 😁

Latest posts

Back