New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 59K
Fanshoppen
De skriver dog at det er samme kvalitet som de almindelige spillertrøjer, men synes også jeg har læst andet. Min skal dog "bare" rammes ind. Men ingen tvivl om AGF har presset citronen i denne her sag. Nu håber jeg bare de redder den til hjørne, og får leveret.

Jeg afventer ihvertfald med at bestille mine 26/27 trøje til den anden er afleveret.
Nu du nævner rammes ind. Bruger du nogle specielle rammer? Har planer om jeg selv vil i gang med det nemlig 😀

View attachment 7291Min ven modtog en trøje hvor trykket manglede et A i Aarhus og flere andre bogstaver sad løse

Det er med fuldt overlagt. Wammen er langsomt ved at køre Århus i stilling til endnu et nyt navn. I 2029 hedder byen Aros igen. Bare vent og se.
Aros - Danish for the viking age.

Kampagnekontoret ligger nede på Aarhus Oe, hvis I ikke tror mig.

Nåh ... ordrenr. 99xxx, og ingen mail endnu.

Jeg kan sådan set godt leve med ventetiden, selvom jeg er noget utilfreds med den. Jeg gider dog ikke en skodtrøje med elendigt tryk. Og det er muligt man kan gå forbi shoppen og få påsat et manglende bogstav, eller strøget boget, så det sidder bedre fast. Men shoppen er ikke i Hvidovre og så gider jeg sgu ikke det bøvl.

Nu må jeg finde ud af hvordan man får annulleret den ordre.

Jeg har det fint med at sende et signal, nemlig at jeg vil behandles ordentligt. De 1400 fra trøjerne kommer med stor sandsynlighed til at gå til andet merch, så det bliver i givet fald kun guldtrøjen de hænger på.

Hvis der er belæg for at trøjerne er i ordentlig kvalitet, kunne jeg finde på at strække min tålmodighed lidt længere, men hvordan kan man evaluere det?

Latest posts

Back