Medmindre vi skal ende i det rene Søren Kjær, så kan vi vel blive enige om, at fanshoppen og webhandeldistribution ikke har været gearet til det pres, der kom efter mesterskabet.
Vi kan vel også blive enige om, at det er en rum tid siden, AGF har annonceret efter nye medarbejdere til butikken i det offentlige rum.
Det kan sagtens være, at de har anvendt vikarbureauer eller en masse andre muligheder, men det har tilsyneladende ikke være nok. Derfor fastholder jeg min påstand om, at de har håndteret situationen komplet amatøragtigt.