New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 343
  • Views Views: Views 27K
Fanshoppen
Der skal lige sælges 25.000 af mesterskabstrøjen, før der kommer en ny som skal købes ;)

Vi har endda lige købt 3 trøjen og nu mesterskabstrøjen - måske det skulle have ventet med 3 trøjen men nu er den fra mesterskabssæsonen og det er noget specielt🏆
Haha, jeg har skam også lige sørget for at jeg både har Hjemme, Ude og 3.trøje fra denne sæson.. De bliver legendariske!
Og så også Guldtrøjen - men jeg er spændt på hvad vi får at spille i efter sommerferien

Haha, jeg har skam også lige sørget for at jeg både har Hjemme, Ude og 3.trøje fra denne sæson.. De bliver legendariske!
Og så også Guldtrøjen - men jeg er spændt på hvad vi får at spille i efter sommerferien

Fik ikke taget mig sammen til at købe udebanetrøjen - af en eller anden grund, har den trøje aldrig rigtig haft min interesse. Jeg er i bund og grund til den hvide🤍

Og måske syntes jeg vi bruger rigeligt med midler på AGF i forvejen. På den anden side, så er en trøje jo ikke mere end et par billetter på stadion.

Fik ikke taget mig sammen til at købe udebanetrøjen - af en eller anden grund, har den trøje aldrig rigtig haft min interesse. Jeg er i bund og grund til den hvide🤍

Og måske syntes jeg vi bruger rigeligt med midler på AGF i forvejen. På den anden side, så er en trøje jo ikke mere end et par billetter på stadion.
Præcis - også min tanke 😅
Jeg har godt nok også brugt en god slat i denne sæson.. 4 trøjer til mig selv, 2 til hver af mine tre drenge, samt kampbilletter til 22 af 32 kampe 🤣
Meeeen… Det har været en prioritet i år 🔥

Jeg vil faktisk give Andrew ret.
Som konfirmandens far fra Valby 24 og far til 2 børn på henholdsvis 34 og 16, der begge er født og opvokset i Kbh.
Den ældste lod jeg løbe hornene af sig som skiftevis FCK og Brøndby fan. Jeg tog ham med til de kampe han ville se med sine skiftende favoritter, men mindede ham altid om, at der reelt kun var ét hold der betød noget for hans far.
Da han var 10 tog jeg ham til Gladsaxe og en relativt ligegyldig kamp mellem AB og AGF. Den endte 2-2.
Han var fuldstændigt fascineret over den opbakning AGF fik af sine fans og tog mig på vej ud af stadion i hånden og sagde: Far, fra nu af er jeg Gf-fan. Han har siden holdt stædigt fast.
Den yngste fik intet valg. Han har en anden mor end sin storebror, og hun er tilfældigvis FCK fan. Da han begyndte at interessere sig for fodbold, slæbte jeg ham stædigt med til AGF-kampe. Han var hooked fra day one. Når vi tog til vores årlige hjemmekamp i Århus, bad han mig altid om at booke billet i stemningsafsnittet. Lidt træls for en gammel og magelig mand som jeg, men jeg havde jo selv startet lavinen.
Den yngste har helt klart haft det lettere end den ældste. Flere succes oplevelser og en voksende fanskare.
Hans konfirmation kunne have været en fairytale, hvis ikke lige vi havde smidt pokalen til Silkeborg. Da vi kort tid efter knock-outer Brøndbys guldfest, måtte jeg insistere på, at han ikke tog sin AGF trøje på i skole. Man træder ikke på dem der ligger ned.
Nu kan vi træde alt det vi vil med god samvittighed.
Drengene og jeg har billetter til drukneulykken i Tangkrogen. Ses vi? Det tror jeg nok vi gør
KSDH

Latest posts

Back