New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 95K
Fanshoppen
Jeg ville helt klar købe hvis der ikke var årstal på - synes det stinker at der skal være det på...

Det er jeg heller ikke tilfreds med.
Jeg har ikke købt nogle af de øvrige, men havde bestemt mig at i år skal det være, da jeg så kan bruge den de næste mange julemåneder i de kommende år.
Nu kommer jeg så til at se outdatet ud næste år og frem. (mere end jeg er i forvejen)

Ved vi om det er samme lager webbestilling og fysisk gågade shop trækker fra?

Hvis jeg bestiller til afhentning, kan jeg kun vælge shoppen på Stadion :cautious:

Kan lige selv svare på spørgsmålet.
Jeg smuttede forbi efter fyraften, og det så ud til at de havde størrelser der allerede er udsolgt online.

Så jeg tror ikke at onlineshoppen kan trække fra den fysiske shop i midtbyens lager.
Med andre ord, selvom der er udsolgt på de fleste størrelser online, kan de formentlig stadig findes på gågaden lidt endnu.

Kan lige selv svare på spørgsmålet.
Jeg smuttede forbi efter fyraften, og det så ud til at de havde størrelser der allerede er udsolgt online.

Så jeg tror ikke at onlineshoppen kan trække fra den fysiske shop i midtbyens lager.
Med andre ord, selvom der er udsolgt på de fleste størrelser online, kan de formentlig stadig findes på gågaden lidt endnu.
Hvordan er butikken sammenlignet med fanshoppen ved communale? Den ser umiddelbart lidt lille ud, men fedt med det GF-skilt midt på strøget!

Det er jeg heller ikke tilfreds med.
Jeg har ikke købt nogle af de øvrige, men havde bestemt mig at i år skal det være, da jeg så kan bruge den de næste mange julemåneder i de kommende år.
Nu kommer jeg så til at se outdatet ud næste år og frem. (mere end jeg er i forvejen)
Altså. Jeg går stadig rundt i en lyseblå Memory Card Technologies udebanetrøje fra omkring årtusindeskiftet.
Det kan man sagtens😊

Men jeg er helt enig i jeres kritik af årstallet. Det lugter for meget af profitmaksimering.

Jeg er lidt usikker på hvorvidt det her er det rigtige sted at stille mit spørgsmål, hvis det er helt skævt må Admin gerne henvise mig til den rigtige tråd;

Hvis jeg ønsker at give et AGF abonnement I julegave, hvordan gør jeg så det? Kan jeg oprette en konto, med vedkommendes navn, kan jeg så bruge min egen min, som kan skiftes over til vedkommende, eller hvordan udfører jeg det bedst? Hvis jeg bruger vedkommendes oplysninger fra start, så er der ikke meget overraskelsesmoment, og så falder julegaven lidt til jorden.

Har nogen stået overfor denne udfordring før?

Jeg er lidt usikker på hvorvidt det her er det rigtige sted at stille mit spørgsmål, hvis det er helt skævt må Admin gerne henvise mig til den rigtige tråd;

Hvis jeg ønsker at give et AGF abonnement I julegave, hvordan gør jeg så det? Kan jeg oprette en konto, med vedkommendes navn, kan jeg så bruge min egen min, som kan skiftes over til vedkommende, eller hvordan udfører jeg det bedst? Hvis jeg bruger vedkommendes oplysninger fra start, så er der ikke meget overraskelsesmoment, og så falder julegaven lidt til jorden.

Har nogen stået overfor denne udfordring før?
Den lavtekniske løsning er at give et kort, og så betale abonnementet med de rigtige oplysninger efter den 24.

Jer med sæsonkort eller fanklubmedlemskab,
Hvis I putter noget i kurven på onlineshoppen med jeres profil, bliver de 10% rabat så trukket som den skal?

Min er stoppet med at gøre det og i den fysiske shop kunne de heller ikke se at min email var knyttet til rabat.

Vil gerne vide om det er en generel fejl eller noget i min profil der fejler

Jer med sæsonkort eller fanklubmedlemskab,
Hvis I putter noget i kurven på onlineshoppen med jeres profil, bliver de 10% rabat så trukket som den skal?

Min er stoppet med at gøre det og i den fysiske shop kunne de heller ikke se at min email var knyttet til rabat.

Vil gerne vide om det er en generel fejl eller noget i min profil der fejler
Har lige testet det og Jeg får stadig vist 10 % på shoppen.
Men for et par dage siden (jeg ved ikke om det er relateret) kunne jeg ikke se play+ indhold da den sagde ikke havde abonnementet, selvom jeg har det og det stod inde på min profil. Men det kan jeg i dag. Måske har de haft nogle hickups her på det sidste

Latest posts

Back