New posts

DK i Europa

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 245
  • Views Views: Views 17K
Det er vist kun dig der snakker Danmark, og derfor du tror Disney+ er helt elektrisk over at der kan være 4 danske hold i Conference League. Detjeg siger er at de er pisse ligeglade, for de ser det i et noget større perspektiv.

Ffs, Disney har købt rettighederne specifikt for Danmark og Sverige, hvorfor fanden skulle de være ligeglade? Sig mig, ved du overhovedet hvordan tv-markedet virker?

I nedenstående artikel siger Jacob Nielsen:

Men mon ikke at vores direktør lægger sig i den konservative ende af det mulige spænd.

[Bold+ artikel]

Der er jo ogsåå en del udgifter forbundet med hele eventyret. Så ikke nettopenge på bundlinjen

Ffs, Disney har købt rettighederne specifikt for Danmark og Sverige, hvorfor fanden skulle de være ligeglade? Sig mig, ved du overhovedet hvordan tv-markedet virker?
Sig mig engang ved du overhovedet hvordan TV markedet virker?

Disney+/ESPN’s kerneterritorier for Europa League og Conference League er Danmark, Sverige, USA og Brasilien (delt med WBD på CL).

Så sæt dig ind i tingene før du springer en sikring.

Sig mig engang ved du overhovedet hvordan TV markedet virker?

Disney+/ESPN’s kerneterritorier for Europa League og Conference League er Danmark, Sverige, USA og Brasilien (delt med WBD på CL).

Så sæt dig ind i tingene før du springer en sikring.

Og så er de vel også rigtig glade for at kunne trække endnu flere seere til, når Danmark har 4 hold med?
Tænker ikke USA og Brasilien er det vælter med seere til de kampe i de tuneringer.

Og så er de vel også rigtig glade for at kunne trække endnu flere seere til, når Danmark har 4 hold med?
Tænker ikke USA og Brasilien er det vælter med seere til de kampe i de tuneringer.
Ja Disney+ DK er da selvfølgeligt nok glade for opmærksomheden, og for at alle de internationale kampe med danske hold, foregår hos dem. Men det danske marked udgør en forsvindenden lille del af hele koncernens økonomi, så jeg er ikke sikker på at de sidder og klapper i hænderne på hovedkontoret i Burbank.

Latest posts

Back