New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 157K
Det er mere spøjst end underholdende, men alligevel specielt, at kvindeholdet simpelthen henter en spiller, der har Aarhus som mellemnavn:

Det ser lidt dumt ud med Aarhus to gange bag på trøjen.

Hun burde dog lave et proforma ægteskabsbureau for AGF-fans.
Så kan man blive juridisk gift med hende, få hendes navn, blive skilt igen dagen efter.

Hun burde dog lave et proforma ægteskabsbureau for AGF-fans.
Så kan man blive juridisk gift med hende, få hendes navn, blive skilt igen dagen efter.

Jeg er allerede lykkeligt gift, men jøsses som dén der tanke får min hjerne til at klø :ROFLMAO:
Tror sgutte min hustru er med på dén leg - som tingene står nu, veksler hun mellem at jeg er lidt nuttet med min begejstring for fodbold og alt AGF relateret, og at det er for meget når min 50 års fødselsdag bliver med farvetema...

Jeg er allerede lykkeligt gift, men jøsses som dén der tanke får min hjerne til at klø :ROFLMAO:
Tror sgutte min hustru er med på dén leg - som tingene står nu, veksler hun mellem at jeg er lidt nuttet med min begejstring for fodbold og alt AGF relateret, og at det er for meget når min 50 års fødselsdag bliver med farvetema...
Hvis du beslutter dig for at stifte en selvhjælpsgruppe for AGF-fans hvis koner ikke forstår passionen - så stiller jeg mig gerne i kø til et Guld+-medlemskab. Uanset prisen.

A pro pos trænere så har Rosenborg en ung træner uden anden erfaring end at have været talenttræner i FCK. Endnu et eksempel på de her unge trænere der kommer til ret fine adresser mest baseret på deres talent - og faktisk gør det fint.
I Superligaen ser man lidt det sammen, også i toppen

FCK - kom fra Viborg
FCM - kom fra Randers
BIF - tidligere assistent i BIF, Vejle og FCN
RFC - tidligere assistent
FCN - tidligere assistent, U19 og Nykøbing

• Like
Reactions: fsc
I Superligaen ser man lidt det sammen, også i toppen

FCK - kom fra Viborg
FCM - kom fra Randers
BIF - tidligere assistent i BIF, Vejle og FCN
RFC - tidligere assistent
FCN - tidligere assistent, U19 og Nykøbing
Som du nævnte et andet sted - hvor det her egentlig hører hjemme - er der helt klart sket et skifte hvor erfaring selvfølgelig også har værdi, men hvor første tanke klubberne har ikke bare er at grave en af Ove’rne op eller ansætte en tidligere topspiller. Det er lige før de tidligere spillere er lidt bagud ift de trænere der i stedet har brugt nogle ungdomsår udenfor kridtstregerne. Jeg tror stadig man kan bruge det til noget at have spillet i større klubber, det betyder jo også at man oplevet nogle ting der fungerer på højt niveau og nogle af de personlige erfaringer kan man give videre, men det kan nok også være en lidt snæver indsigt fordi man har været så fokuseret på specifikke ting i spillerkarrieren der vedrørte en selv.

Hvis han samtidig har et talent for at være træner kan en JP måske ret hurtigt have fået den trænermæssige erfaring, som assistent og chef i Viborg og ved at tage sin P-licens, at han er klar til en større klub. Det har jeg svært ved at vurdere, men man skal i hvert fald ikke på forhånd afvise unge trænere uden en masse meritter på CV’et. Hans erfaring som spiller fra større klubber kan sikkert også hjælpe ham ift at håndtere det større pres og bevågenhed der følger med (jeg er stadig lidt bekymret for om han har pondus nok, det er ellers også noget CV har italesat, men måske undervurderer jeg ham på det punkt.)

En FCN fan?

Jeg tror kun, det er if you know, you know personer, som trøjerne er henvendt til.

Hvis jeg lavede en t-shirt med 176 på ryggen, vil det også kun være AGF fans og få udenfor, som vil vide, hvad tallet står for.
Men en spansk landsholdstrøje med nr. 26... ? Hvis Iniesta spillede med det nummer og jeg synes han var sej, og jeg gik med den trøje så kunne jeg potentielt blive dømt for det?!

Latest posts

Back