New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 159K

Til dem der skulle have interesse, så genvandt AGF løber, Jacob Simonsen DM i marathon i dag i Kbh.

Tiden 2.11 er nok desvære lige 1 minut for langsomt til at han kan komme med til OL til sommer, men der er en lille chance hvis han ender i top 80 i Europa, så fingerne krydset!

Iøvrigt så er Jacob selvfølgelig fan af de hvii, of havde skrevet KSDH med sprittusch på de sko han løb i idag😁

Der var lidt over 10.000 tilskuere samlet på Aalborg Stadion for at se AaB sikre sig oprykningen.
De skulle bare lige bruge 1 point mod Hobro.
Det fik de ikke.
Godnat og sov godt.
Det er lidt ærgerligt der ikke er spænding om oprykningen, ellers kunne det være helt interessant at se en sidste runde der, men så meget desto mere underligt at få gummiben. Hvis det er det det er, AaB er vist heller ikke specielt godt spillende, men har sikret de point der skal til med lidt ekstra individuel kvalitet. Der har også bare manglet seriøse Superligakanditurer blandt de andre hold, spørgsmålet er om det bliver sværere for OB næste sæson hvis de tager turen ned i år.

Er AGF ved at overtage Aarhus 1900s dominans i atletik eller er løberen her en enlig svale?

Jeg ser mest lang distance, dvs. +10km, og der er det kun AGF, og ind imellem Aarhus Fremad, som fornylig i DM i 10km.

Ved de kortere distancer vinder Sparta fra Kbh næsten alt hver gang. Der kan det godt være der er noget Aarhus 1900, men det følger jeg ikke ret tæt, så jeg må være svar skyldig.

Jeg ser mest lang distance, dvs. +10km, og der er det kun AGF, og ind imellem Aarhus Fremad, som fornylig i DM i 10km.

Ved de kortere distancer vinder Sparta fra Kbh næsten alt hver gang. Der kan det godt være der er noget Aarhus 1900, men det følger jeg ikke ret tæt, så jeg må være svar skyldig.

Ok, har ingen overblik over det i dag.
I mine unge dage, hvor jeg kort var inde over lidt atletik i AGF, så var det Aarhus 1900 og Sparta, der var totalt dominerende og havde en intern rivalisering om medaljerne i størstedelen af disciplinerne.
AGF blandede sig primært på de korte løbe distancer dengang, men ellers ikke.

Ok, har ingen overblik over det i dag.
I mine unge dage, hvor jeg kort var inde over lidt atletik i AGF, så var det Aarhus 1900 og Sparta, der var totalt dominerende og havde en intern rivalisering om medaljerne i størstedelen af disciplinerne.
AGF blandede sig primært på de korte løbe distancer dengang, men ellers ikke.

På de lange distancer sidder de tungt på det, selvfølgelig mest med Jacob som vinder alt lige pt.

Til 10km i Aarhus for nogle uger siden var 4 i top 5 fra AGF og 1 fra Aarhus 1900.

Ved kvinderne var der 3 i top 6, ingen fra Aarhus 1900.

Jeg ved ikke om AGF kan tilbyde noget andet end Aarhus 1900, som gør at det har skiftet en smule.

Latest posts

Back