New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 158K
Sektion 12 har forsøgt sig udi noget, der hører til på the funny pages:

Det er virkelig sjovt. Især kommentaren om "heller tabe med FCK end blive mester med GFH" er ufrivilligt komisk og voldsomt tonedøvt, når nu det kommer fra landets mest etablerede købeklub.

Jeg var i tvivl om hvilken tråd den skulle ind i, men den lander her.

Det nyeste afsnit af Hvidt Snit er simpelthen det ringeste til dato. Stakkels Mathias kommer som sædvanligt velforberedt, men Oberstløjtnant Bjerre og Major Gråhede har for travlt med at bekræfte deres egne argumenter.

Det lander i den her tråd fordi jeg skraldgrinede i 45 min over hvor ringe det var.

Det er meget længe siden, at jeg har lyttet til dem. Jeg synes i den grad de har tendens til "snik-snak". Det kan være fint af og til, men det er sgu tyndt, når det er de journalister, som burde vide mest om AGF. Deres fodboldfaglige niveau er kun snik-snak. Jeg ved ikke om det er den redaktionelle linje (og de rent faktisk kan snakke med fodbold), men jeg synes det er vildt ærgerligt, at man ikke mener, at der er flere indtægter i at behandle AGF/fodbold seriøst end der er i snik-snak.

Vi vil faktisk gerne have nørdede programmer med tid til detaljer i stedet for alt det der overfladiske lort - men så skal man jo naturligvis også til at vide noget og ikke bare synes noget.

Nå for søren ... opdagede i dag at der på min arbejdsplads i det fynske, sådan ude i periferien af den gruppe jeg arbejder med og det er måske derfor jeg ikke vidste det før nu, åbenbart også er en relativt passioneret Brøndbyfan.

Han var så ikke så passioneret omkring det i dag.

Jeg sørgede for skubbe ham lidt længere ud i det kulsorte eksistensielle tomrum der omgiver mesterskaber som aldrig blev til noget.

Ha!

Havde egentlig tænkt mig at skrive i “pisser mig af tråden” - det er sku trist som Dortmund sympatisør at se dem brænde chancer på samlebånd og så alligevel tabe (ligner noget fra en anden klub jeg kender).

Så tonede der et par Brøndby tosser frem på skærmen hvilket smilende fik mig til at sige til konen “der røg endnu et mesterskab for dem”😂😂

Havde egentlig tænkt mig at skrive i “pisser mig af tråden” - det er sku trist som Dortmund sympatisør at se dem brænde chancer på samlebånd og så alligevel tabe (ligner noget fra en anden klub jeg kender).

Så tonede der et par Brøndby tosser frem på skærmen hvilket smilende fik mig til at sige til konen “der røg endnu et mesterskab for dem”😂😂
Haha, to sjæle, én tanke. Jeg grinede også over dem!

Jeg er forsvarende mester i vores Holdet.dk miniliga på mit arbejde, her vandt jeg med en hårsbredde, ved at satse på flere billige undervurderede spillere som f.eks. Bukayo Saka, MacAlister og Musiala.

Men de billige er blevet voldsomt meget dyrere (eller spiller ikke EM) - så hvis jeg skal forsvare titlen, hvem er så de billige undervurderede spillere ved denne slutrunde?

Jeg har følgende i spil:

Lamine Yamar 16 år FC Barcalona 4.000.000,- (ikke udpræget billig, men måske pengene værd)
Kobbie Mainoo 19 år Manchester United 3.000.000,- (når man ser priserne på de øvrige engelske spillere en OK pris)
Max Beier 21 år Hoffenheim 2.500.000,- (Jeg tror tyskerne overrasker, og der er måske brug for Beier, for at gøre det)
Alex Baena 22 år Villarreal 2.500.000,- (Målfarlige midtbanespillere er interessante)

Men hvem er der ellers der ude?

Latest posts

Back