New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 165K
Deres stadion er fra 1905, så alle nuværende beboere må have vidst hvad de gik ind til, da de flyttede ind.

Det må også have sine fordele at bo der som fan.
Man slipper blandt andet for kø til øl i pausen.
Det kan jo gå flere generationer tilbage, men jeg tænker også forholdene og tilskuernes opførsel har ændret sig med tiden. Under alle omstændigheder er der mange mennesker der bor steder hvor jeg tænker det vil være lidt træls, frivilligt eller ej. Jeg fandt den her artikel der også har lidt flere billeder. Beboerne får åbenbart ikke længere billetter, det lyder lidt fattigt.

Der skulle i øvrigt være et nyt stadion på vej, men der går lige et par år mere.

I mit univers er Randers på vej til at lave en "Viborg". Der var engang i 00'erne hvor Viborg altid slog os og ofte ufortjent. Søren Frederiksen var især træls... Det hele vendte i en vanvittig comeback kamp ude i Viborg,husker jeg... siden har vi haft et overvejende overtag.
I denne sæson har vi ikke tabt til Randers og jeg er allerede mere ligeglad med dem igen... præcis som mit had til Viborg blegnede og blev til det forhold man nu har til en irriterende og højtråbende lillebror.
En sæson mere, hvor vi har krammet på krikkerne, og så behøver jeg igen ikke bruge unødig energi på Randers. Det glæder jeg mig næsten mere til, end til når vi en dag igen bliver mestre... ;-)

I mit univers er Randers på vej til at lave en "Viborg". Der var engang i 00'erne hvor Viborg altid slog os og ofte ufortjent. Søren Frederiksen var især træls... Det hele vendte i en vanvittig comeback kamp ude i Viborg,husker jeg... siden har vi haft et overvejende overtag.
I denne sæson har vi ikke tabt til Randers og jeg er allerede mere ligeglad med dem igen... præcis som mit had til Viborg blegnede og blev til det forhold man nu har til en irriterende og højtråbende lillebror.
En sæson mere, hvor vi har krammet på krikkerne, og så behøver jeg igen ikke bruge unødig energi på Randers. Det glæder jeg mig næsten mere til, end til når vi en dag igen bliver mestre... ;-)

Speaking of Viborg...

Så har AGF spillet 8 kampe mod Randers og Viborg denne sæson, og tabt......0!

Speaking of Viborg...

Så har AGF spillet 8 kampe mod Randers og Viborg denne sæson, og tabt......0!
Det er simpelthen intet mindre end fantastisk. Og selvom en svale ikke gør en sommer, så ser jeg det som et tegn på et kvalitetsmæssigt turnaround. Vi er fucking færdig med at have komplekser. Uanset modstanderen. I like it.

Det er simpelthen intet mindre end fantastisk. Og selvom en svale ikke gør en sommer, så ser jeg det som et tegn på et kvalitetsmæssigt turnaround.

Det er det i hvert fald.

Vi er fucking færdig med at have komplekser. Uanset modstanderen. I like it.

You just had to.....

FCM/FCN i Aarhus, og FCK generelt er vi ikke helt i mål med at slippe for "komplekser med".
BIF ønsker jeg ikke at kommentere på, hehe. Måden vi tabte sidst i BIF sidder stadig for meget i mig :(

HÆVN PÅ SØNDAG!

Men det er imø bare slet ikke komplekser som den vi havde med VFF og RFC. Der var virkelig kampe, hvor alt det kunne gå galt GIK galt. Hver gang. Hver eneste fucking gang. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange de to hold har scoret et mål som det Randers scorede til 1-1. Sådan et totalt freakmål ud af ingenting (Jojo, Babayan skulle have scoret inden da, men det har ingen sammenhæng med et los op i krydset). Men vi lod os ikke kyse den her gang. Der var en bevidsthed i holdet om, at vi var bedre og skulle vinde. Og så gjorde de det 😎

Hvor er det dog sørgeligt at Randers ikke har andet at gå op i end, at kigge mod AGF.
Bare se Koplins udtalelse ang. RFCs mål i slutspillet...
Jeg spekulerer på om de signalerer anderledes indadtil og overfor fansene, men bare ved at det skal handle om AGF udadtil hvis der er andre der skal interessere sig for det. Men de snakker godt nok meget om det. Som fan ville jeg være træt af det og foretrække de snakkede om deres egne værdier og ambitioner, men de vænner sig måske til det og accepterer at der ikke er større mål det er værd at fokusere på.

Det er i det hele taget lidt mærkeligt hvis ens ambitioner ikke handler om en selv, selvom det ikke behøver at være at vinde Champions League, men gerne må være mere realistisk og så kan man sætte nye mål hvis man når dem man havde. Det må også være dræbende at blive et mindre hjul i et klubkonglomerat hvor man pludselig mest eksisterer for at gøre en anden klub stærkere. Jeg ville også have det svært med at være FCN-fan og at høre den snak om at det mest bare handler om at udvikle nogle spillere og at man ikke er forbandet over at have smidt et stort forspring i en guldkamp.

Men det er imø bare slet ikke komplekser som den vi havde med VFF og RFC. Der var virkelig kampe, hvor alt det kunne gå galt GIK galt. Hver gang. Hver eneste fucking gang. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange de to hold har scoret et mål som det Randers scorede til 1-1. Sådan et totalt freakmål ud af ingenting (Jojo, Babayan skulle have scoret inden da, men det har ingen sammenhæng med et los op i krydset). Men vi lod os ikke kyse den her gang. Der var en bevidsthed i holdet om, at vi var bedre og skulle vinde. Og så gjorde de det 😎
Og selvmål og tilfældige straffespark. Det var også lidt for lette forhold, vi kombinerede i mange år dårlig kvalitet med en nærmest konstant mental tilstand a la den der ramte os igen sidste forår. Det er ikke så længe siden, men generelt er det mentale også bare løftet til et langt højere niveau. Igen vil jeg sige der er noget der der starter udefra, alt det der omkring klubben og at man også længere oppe i organisationen hævder sig eller siger fra når det er påkrævet. Vi går ind til de her kampe med en anden selvtillid og ro ift at vi bare er den store klub de andre i særlig grad vil slå.

Latest posts

Back