New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 165K
Den store underholdningstråd
Nu har du godt nok meldt dig ud, men jeg bliver nød til at påpege at dette her absolut intet har med logik at gøre (matematisk logik er i øvrigt et vrøvleudtryk ala vådt vand).

Du antager at når 2+2 giver 4, så må det omvendte også være gældende; at for at få 4 SKAL du bruge 2+2. Men det er ikke rigtigt. 3+1, 4+0, 5-1 osv. giver også 4.

Du kan med andre ord ikke bruge ovenstående argument med fly og bygninger til at konkludere noget som helst!
Der kom jo ikke 1,5 + 0,5 fly ifølge historien. Heller ikke 2,5 - 0,5 fly. Der kom 1 + 1 fly og der var 2 +1 eller 1 + 1 + 1 tårne, der styrtede i grus.

1 + 1 => 3 ... Falsk udsagn. Over and out.

Det skal jo helst tage udgangspunkt i virkeligheden, hvis man skal kunne bruge det til noget.
Hva? Nej, pointen med logik er netop at det er evigt gældende. Det er derfor du kan bytte tal ud med bogstaver i matematik; enhederne betyder intet!

Du siger at fordi der kun var to fly og tre bygninger, så MÅ der være noget fordækt fordi et hus har brug for et fly for at falde (eller planlagt nedrivning, som jeg gætter på din konklusion må være). Problemet er bare at der er masser af andre ting der kan vælte et hus; ild, jordskælv, seperat terrorangreb, Godzilla, you name it. Og hvis du vil bevise noget med udelukkelsesmetoden som et det du prøver, er du nød til - med data - at feje alle andre tænkelige muligheder af bordet.

Jeg er ikke ude på at diskutere hvad der skete i øvrigt - jeg er ærligt talt røv ligeglad. Jeg er kun ude efter din brug af "logik" for den er forkert og den leder dig til forkerte konklusioner.

Intet problem, Tizzer skriv PM til mig med hvad der kræves :)
Den skinbarlige sandhed er, at jeg er bedst, når jeg er vred, sur, skuffet, indebrændt og alt andet, hvad der har kendetegnet det at være GF-fan i snart 30 år (kæft det føles vildt, når man skriver det! 😱) Lige nu går man jo rundt med gøj på 24/7 og er glad og positiv og venlig overfor omgivelserne, så jeg MANGLER NOGET BRÆNDSTOF 😂😂

Så jeg ved ikke, om jeg stadig har det i mig... Men jeg giver det en tanke henover sommeren, og så ser vi, om der kunne opstå noget til næste sæson...😛

Den skinbarlige sandhed er, at jeg er bedst, når jeg er vred, sur, skuffet, indebrændt og alt andet, hvad der har kendetegnet det at være GF-fan i snart 30 år (kæft det føles vildt, når man skriver det! 😱) Lige nu går man jo rundt med gøj på 24/7 og er glad og positiv og venlig overfor omgivelserne, så jeg MANGLER NOGET BRÆNDSTOF 😂😂

Så jeg ved ikke, om jeg stadig har det i mig... Men jeg giver det en tanke henover sommeren, og så ser vi, om der kunne opstå noget til næste sæson...😛
Hvis det utænkelige sker - så kan der måske flyde rigeligt positivt brændstof til motoren og give anledning til en lille tekst :cool:

Hva? Nej, pointen med logik er netop at det er evigt gældende. Det er derfor du kan bytte tal ud med bogstaver i matematik; enhederne betyder intet!

Du siger at fordi der kun var to fly og tre bygninger, så MÅ der være noget fordækt fordi et hus har brug for et fly for at falde (eller planlagt nedrivning, som jeg gætter på din konklusion må være). Problemet er bare at der er masser af andre ting der kan vælte et hus; ild, jordskælv, seperat terrorangreb, Godzilla, you name it. Og hvis du vil bevise noget med udelukkelsesmetoden som et det du prøver, er du nød til - med data - at feje alle andre tænkelige muligheder af bordet.

Jeg er ikke ude på at diskutere hvad der skete i øvrigt - jeg er ærligt talt røv ligeglad. Jeg er kun ude efter din brug af "logik" for den er forkert og den leder dig til forkerte konklusioner.
Det var hvad jeg forudsagde nogle ville hævde i mit skriv til Tizzer. Men det har noget med sandsynlighed at gøre. Kan vi i det mindste blive enige om det? :)

siger at fordi der kun var to fly og tre bygninger, så MÅ der være noget fordækt fordi et hus har brug for et fly for at falde (eller planlagt nedrivning, som jeg gætter på din konklusion må være). Problemet er bare at der er masser af andre ting der kan vælte et hus; ild, jordskælv, seperat terrorangreb, Godzilla, you name it. Og hvis du vil bevise noget med udelukkelsesmetoden som et det du prøver, er du nød til - med data - at feje alle andre tænkelige muligheder af bordet.
Præmissen var, at de bygninger styrtede ned og at der var en grund til det. Det skulle angiveligt være flyene. Første fly - første bygning. Andet fly - anden bygning. Det var historien. Der var jo ingen - bortset fra en BBC nyhedsoplæser - som nævnte det 3. tårn, før det var styrtet i grus. Der var heller ingen 3. fly. Her får du en lille gave.

Hvad er sandsynligheden for at en nyhedsoplæser beretter om, at den 3. bygning kollapser ca. 20 min. FØR den kollapser UDEN et 3. fly?
Sagt på en anden måde: En gang i mellem fortæller en nyhedsoplæser, at bygning 3 kollapser. En gang imellem kollapser bygning 3. En gang imellem kollapser bygning 3 x antal minutter EFTER at nyhedsoplæseren har berettet, at den allerede ER kollapset. En gang imellem sker det rent faktisk samtidigt og ikke nok med det: Bygningen styrter sammen - ikke delvist - men i frit fald, som var det en kontrolleret nedrivning. Det var et rent tilfælde. Nothing to see here. Forårsaget af en brand i en sofa. Yeah, right?

Godnat herfra. :)

Skriv evt. når du har noget der pisser dig af - uden at det behøver være på et fast tidspunkt/plan.

Altså når det kommer over dig - så gør du det.

Lige det sidste til det:

…noget så tørt og objektivt som patenter og en mainstream TV udsendelse…
Winther kunne i princippet have ret i, at den video fra ZDF kunne være klippet sammen af en ung mand nede i en kælder, men det er jeg nu overbevist om ikke er tilfældet. Selv hvis det var tilfældet, så kan jeg kende indholdet fra hvad jeg tidligere har set og er enig i langt det meste.
Det er altid noget du i samme indlæg trækker lidt i land, men du har hele tiden vidst det ikke var en udsendelse fra ZDF, ikke? Selvom du bliver ved med at påstå det. Du mener vist i øvrigt heller ikke noget er overbevisende fordi det er “main stream” hvis det ikke lige passer til det mener i forvejen, men du tror åbenbart at hvis du påstår noget er ”main stream,“ så overbeviser det alle andre. Det siger også lidt om din tankegang. Men alle andre kan jo altså også uden videre se at det ikke er en udsendelse fra ZDF, selvom der er klip derfra. Det er dog rigtigt at jeg kun i princippet kan vide om den er klippet sammen af en ung mand nede i en kælder, for det kan også være af en ældre kvinde på et loft. Og det kan godt være du har set den før, men dælme ikke på ZDF.

Hvis du på helt forunderlig vis skulle være i tvivl så laver ZDF ikke en udsendelse med klip der ikke passer sammen, med skift i emner, personer, fortællestemmer og grafik, uden naturlige overgange og med underlige effekter og tekst lagt over der ville have været gigantiske typer på en tv-skærm. Grafikken alene, både den der er og den der mangler, afslører det jo med det samme. Der er i øvrigt netop det klip fra din geoengineering-side du linker direkte til ovenfor og fra en eller anden der kalder sig Maldito Muchacho (“forbandede dreng”) hvis Youtube kanal er lukket pga “content designed to harass, bully or threaten,” men partneren her er tydeligvis en konspirationsteoretiker af den religiøse slags, som de jo ofte er. Bare for at understrege at det ikke er så svært at finde, men at ZDF aldrig ville bruge det som seriøse kilder.

Desuden er der en lille video af nogle fly, hvor det ene fly 3 minutter inde tænder og slukker for de rør, som udleder de chemtrails. Det skulle dokumentere, at der ikke bare er tale om contrails, der holder længere p.gr.a temperatur, højde og tryk m.m.
Den video illustrerer meget godt hvordan din "logik" fungerer:
1) Der er nogle billeder med fly der ikke umiddelbart viser noget suspekt eller farligt.
2) En stemme fortæller det er suspekt og farligt.
3) Du konstaterer det er suspekt og farligt og at billederne beviser det.

På samme måde ser du et patent på en måde at få en sky til at falde ned som regn og konstaterer at det beviser at der er nogen der bruger passagerflyene over Ballerup til at ændre klimaet.

Når du kalder andre for "får" indikerer det noget foruroligende om hvordan du ser andre mennesker men ikke mindst dig selv. Du er AGF-fan så noget fornuft er der jo - og det har vi debatteret på almindelig vis både før og efter de gange det her emne dukker op - men det er altså bekymrende hvor du ellers henter din information. Når du så ukritisk sluger tingene råt, hvad ryger der så ellers med ned? Dine kilder er altså fascister, religiøse fanatikere og lignende former for ekstremister. I USA afføder det jævnlig vold og terrorisme.

Jeg siger ikke du ender som Anders Breivik, jeg kender dig ikke, men du kan formentlig godt finde ud af hvordan du i hvert fald ikke skal reagere ude i den virkelige verden, jeg håber bare helt oprigtigt at du er bevidst om hvem det er du er gået i seng med.

Det må så være det sidste i denne omgang, det er sikkert heller ikke den rigtige fremgangsmåde hvis det skulle have en effekt, men jeg havde lige behov for også at udtrykke en bekymring.

Det er sjovt så stor forskel der ser ud til at være forfra og bagfra, man har indtryk af at Uwe Rösler har meget mere hår når han bliver fotograferet forfra ???
Det fænomen kender jeg desværre godt...
Studying Bible Study GIF by Freedomists

Lige det sidste til det:

Det er altid noget du i samme indlæg trækker lidt i land, men du har hele tiden vidst det ikke var en udsendelse fra ZDF, ikke? Selvom du bliver ved med at påstå det. Du mener vist i øvrigt heller ikke noget er overbevisende fordi det er “main stream” hvis det ikke lige passer til det mener i forvejen, men du tror åbenbart at hvis du påstår noget er ”main stream,“ så overbeviser det alle andre. Det siger også lidt om din tankegang. Men alle andre kan jo altså også uden videre se at det ikke er en udsendelse fra ZDF, selvom der er klip derfra. Det er dog rigtigt at jeg kun i princippet kan vide om den er klippet sammen af en ung mand nede i en kælder, for det kan også være af en ældre kvinde på et loft. Og det kan godt være du har set den før, men dælme ikke på ZDF.

Hvis du på helt forunderlig vis skulle være i tvivl så laver ZDF ikke en udsendelse med klip der ikke passer sammen, med skift i emner, personer, fortællestemmer og grafik, uden naturlige overgange og med underlige effekter og tekst lagt over der ville have været gigantiske typer på en tv-skærm. Grafikken alene, både den der er og den der mangler, afslører det jo med det samme. Der er i øvrigt netop det klip fra din geoengineering-side du linker direkte til ovenfor og fra en eller anden der kalder sig Maldito Muchacho (“forbandede dreng”) hvis Youtube kanal er lukket pga “content designed to harass, bully or threaten,” men partneren her er tydeligvis en konspirationsteoretiker af den religiøse slags, som de jo ofte er. Bare for at understrege at det ikke er så svært at finde, men at ZDF aldrig ville bruge det som seriøse kilder.

Den video illustrerer meget godt hvordan din "logik" fungerer:
1) Der er nogle billeder med fly der ikke umiddelbart viser noget suspekt eller farligt.
2) En stemme fortæller det er suspekt og farligt.
3) Du konstaterer det er suspekt og farligt og at billederne beviser det.

På samme måde ser du et patent på en måde at få en sky til at falde ned som regn og konstaterer at det beviser at der er nogen der bruger passagerflyene over Ballerup til at ændre klimaet.

Når du kalder andre for "får" indikerer det noget foruroligende om hvordan du ser andre mennesker men ikke mindst dig selv. Du er AGF-fan så noget fornuft er der jo - og det har vi debatteret på almindelig vis både før og efter de gange det her emne dukker op - men det er altså bekymrende hvor du ellers henter din information. Når du så ukritisk sluger tingene råt, hvad ryger der så ellers med ned? Dine kilder er altså fascister, religiøse fanatikere og lignende former for ekstremister. I USA afføder det jævnlig vold og terrorisme.

Jeg siger ikke du ender som Anders Breivik, jeg kender dig ikke, men du kan formentlig godt finde ud af hvordan du i hvert fald ikke skal reagere ude i den virkelige verden, jeg håber bare helt oprigtigt at du er bevidst om hvem det er du er gået i seng med.

Det må så være det sidste i denne omgang, det er sikkert heller ikke den rigtige fremgangsmåde hvis det skulle have en effekt, men jeg havde lige behov for også at udtrykke en bekymring.
Tak for svineren, Winther. Har ikke tid og lyst til at svare. Du har forladt emnet og sviner løs i stort set hver linie. Materialet er opdateret i beskeden til Tizzer, men du har valgt at blive hængende.

Svineren fra Tizzer var sjov. Tizzer er Tizzer og alle andre er IKKE Tizzer. Det er svært at gøre igen. Trist. Overraskelsen udebliver og underholdningsværdien forsvinder. Too late to the party.

God fornøjelse med FCN kampen.

Latest posts

Back