New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 166K
Den store underholdningstråd
Jeg har set enkelte på Twitter, som foreslår Fischer til AGF...
Jeg vil hellere have en ananas proppet op i urinrøret end at se den giga-nar i en rigtig hvid trøje. Jeg havde det virkelig stramt, da vi hentede BSN og det samme med Nicolai Poulsen. Men Fischer er idiot på en helt anden hylde, og han skal ALDRIG nogensinde spille i AGF. ALDRIG!
Jeg har sågar foreslået ham til AGF i transfertråden. Men det affødte også stærke reaktioner, for at sige det mildt :)

Men det var også ud fra et billede af ham i FCK da han var bedst, og så en romantisk forestilling, fordi han jo er fra Aarhus. Jeg har ikke fulgt hans karriere siden, så jeg ved ikke hvor god han er længere.
Men det er tydeligt, at det er gået lidt ned ad bakke siden. Dog ville jeg heller ikke tro bold.dk's udlægning. De har nærmest ingen troværdighed længere. Mage til sladderspalte skal man lede længe efter.

Jeg har sågar foreslået ham til AGF i transfertråden. Men det affødte også stærke reaktioner, for at sige det mildt :)
Altså jeg har det på ingen måde stramt med, at andre fans er i stand til at se igennem fingre med mandens arrogance og åbenlyse had til Århus og AGF. Det er helt fint med mig 😃 Men jeg tror gerne, at du fik en del at høre for det forslag herinde 😂

Men det var også ud fra et billede af ham i FCK da han var bedst, og så en romantisk forestilling, fordi han jo er fra Aarhus. Jeg har ikke fulgt hans karriere siden, så jeg ved ikke hvor god han er længere.
Men det er tydeligt, at det er gået lidt ned ad bakke siden. Dog ville jeg heller ikke tro bold.dk's udlægning. De har nærmest ingen troværdighed længere. Mage til sladderspalte skal man lede længe efter.
Der er mange grunde til jeg ikke ønsker ham til AGF. For det første det sportslige som ser ud til at være gået gevaldigt ned ad bakke.

Dernæst hans skadeshistorik - han er jo ude i alt for mange kampe. Vi skal passe på med at have for mange spillere som har disse tendenser, for så risikerer vi at de lige pludselig er ude på samme tid.

Sidst men ikke mindst hans tidligere udtalelser og arrogante attitude - lad ham bare blive ude hos nogle andre eller skifte til Aab.

Jeg vil hellere have en ananas proppet op i urinrøret end at se den giga-nar i en rigtig hvid trøje. Jeg havde det virkelig stramt, da vi hentede BSN og det samme med Nicolai Poulsen. Men Fischer er idiot på en helt anden hylde, og han skal ALDRIG nogensinde spille i AGF. ALDRIG!
Det er vel også helt grundlæggende forskellige ting - BSN var et svin på en fodboldbane, men jeg kan ikke huske ret meget af hvordan han var udenfor mens han var spiller. NP havde vist nogle dumme udtalelser om AGF, sådan som han er oplært til det i Randers, men vel ikke på en Fischer-aftig måde?

Både BSN og NP lavede mange frispark, men gik ikke rundt og mente de var geniale og alt for gode til de klubber de var i. Fischer er blevet en dårlig fodboldspiller ift det talent han ellers har, fordi han har så meget fokus på sig selv, på at skabe sig på banen og på hvordan han nu kan være mest provokerende udenfor. Jeg mener bestemt heller ikke det er en spiller vi overhovedet skal overveje.

Der er stor forskel på BSN og Fischer, ja. BSN var egentlig ganske rolig og afdæmpet udenfor banen. På banen var han så desværre et kæmpe svin, og jeg lærte aldrig at holde af ham. Heller ikke som sportschef.

NP var lidt samme historie tilsat noget Randers-mindreværd. Men ham har jeg efterhånden lært at acceptere og måske endda ligefrem holde af til tider. Dog skal han lære at lade være med at klynke over tacklinger fra modstandere. Det ser lidt dumt ud, når man selv godt kan lide at skralde igennem. Men generelt har han fået en mere afbalanceret spillestil på det seneste, og det klæder ham. Han slider og slæber for holdet, og det må man tage hatten af for.

Fischer en bare en usympatisk lort. Med et selvbillede der vækker minder om Sisto. Jeg så lige interviewet fra svensk TV igen, hvor han går fordi han ikke gider svare på Twitter-spørgsmål. Han er simpelthen så noller at se på. Uagtet at han er i sin gode ret til at gå fra det interview. Men hele hans attitude er bare så pisse-nederen. Jeg ønsker ham virkelig ikke i AGF.

Dog skal han lære at lade være med at klynke over tacklinger fra modstandere. Det ser lidt dumt ud, når man selv godt kan lide at skralde igennem. Men generelt har han fået en mere afbalanceret spillestil på det seneste, og det klæder ham. Han slider og slæber for holdet, og det må man tage hatten af for.
Det er klart det værste ved NP, man er nød til også at kunne tage imod. Uden at jeg vil gøre det værre end det er for der nok også modstandere der forsøger at fremprovokere noget vel vidende at dommerne holder ekstra øje med NP og mindre med dem selv. NP er blevet mere "afbalanceret," men det har formentlig også lidt med rollen at gøre og at der er bedre spillere omkring ham. Han er top-Superligaklasse ift at forsvare forsvarer, rydde op og dække af i mellemrummet og stopper mange angreb før de bliver til ret meget - alligevel er det svært ikke at tænke det var interessant med MEM som foretrukket foran ham mod FCN og at der måske bliver flere af den slags kampe hvor der er en stor fordel ved en spiller der er lidt bedre på bolden. Jeg vil dog også være træt af at stå overfor NP hvis han på et tidspunkt spiller et andet sted...

Sådan har jeg det også. Jeg er endda ligeglad med, hvor stor en ananas de finder.
Fischer er det modsatte af, hvad AGF står for i dag. Han er en primadonna og et omvarndrende attitudeproblem uden selverkendelse eller selvindsigt.
Mine personlige holdninger til den lille, fedtede nar uagtet, så tror jeg (semi-)objektivt at han vil være sportslig gift for os.

Det billede for min nethinde gør, at jeg savner din klumme mega meget :D
Men jeg synes bare du skal fortsætte med at berige forummet med dine guldkorn som der. Og så må et medie "samle dig op" - hvis de vil. Der er jo nok for meget arbejde i det andet - og det man skriver kan blive forceret. Det er bedst hvis det kommer fra hjertekuglen som det der med garanti gjorde :D

Jeg påstod engang at AGF under Frank Heskjær aldrig ville bliver overgået, men jeg må bøje mig og lette på hatten for Esbjerg, og specielt deres formand der i det daglige er direktør i Danske Bank...

- Jeg ser ikke Jens Hammer være en del af EfB på den lange bane, men indtil videre bliver han, fordi vi ikke kan undvære ham i den daglige drift.

Hot Shots Idiot GIF

Jeg påstod engang at AGF under Frank Heskjær aldrig ville bliver overgået, men jeg må bøje mig og lette på hatten for Esbjerg, og specielt deres formand der i det daglige er direktør i Danske Bank...

Hot Shots Idiot GIF
Ja det kan godt være at deres mærkelige amerikanske ejere er ved at skille sig af med klubben, men det behøver desværre ikke nødvendigvis at betyde mindre galehus.

Latest posts

Back