New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 104K
Den store pisser mig af tråd
Viasats nye CL-reklamer der afbryder kamp-udsendelsen med lyd og billede for at reklamere for hele Danmarks FC.
Jeg bliver arrig hver gang.
100% enig - så kør dog et almindelig reklamebanner som vanligt og nævn det endda i kommenteringen, men hvorfor skal alle seerne der sidder og ser fodbold dog generes på den måde?!?

Jeg prøver her at være komplet objektiv...
Hvis denne happening - som vi så i Odense - IKKE fører til pointstraf (altså at BIF får fx. -5 point, ikke at OB vinder kampen), så sker der jo ALDRIG noget fremadrettet...andet end tomme trusler, betingede dommer og lidt tomme tribuner.

Jeg læste et kommentarspor på bold.dk, hvor folk vitterligt synes, det er formildende, at der blev brugt tennisbold og chokolade mønter og ikke hårde genstande!? WTF?!

Det er ESSENSEN af handlingen, ikke indholdet det handler om! Nok vil jeg da hellere have en blød end en hård ting i nakken, men bare dét, at man formaster sig til overhovedet at smide ting på banen, er mig ubegribeligt.

Nu har Divisionsforeningen så vist sig nosseløse, bøjet sig for samarbejdspartneren BIF og lovet bod og bedring!
De skal ikke gøre en skid. Det er KLUBBERNE, altså OGSÅ Brøndby, som har sagt "ja" til dette setup, og så vælger man Gud-dødme at honorere anarkisterne.

Vor Herre bevares. Havde det været en af de mindre klubber i provinsen, var de blevet lynchet af Divisionsforeningen, TV-stationer og folket generelt.

Latest posts

Back