Omvendt er Br?ndby-kampene altid fede og en af ?rsagerne til at vi gerne vil i top-6.
[member=37]SteenA[/member]?
100% enig, omend jeg er fuldst?ndigt ligeglad med hvem vi kommer i top 6 med denne s?son, s? l?nge vi kommer det. Hvis vi engang er kontinuerligt i top 6, s? vil jeg til den tid, og f?rst da, begynde at h?be p? at BIF er med for stemningens skyld.
Og kan jeg f? det hele, s? napper jeg en 3.plads, direkte EL-kval og BIF p? en 6.plads. Det er s? langt som dr?mmene kan str?kke sig i mit sind n?r jeg kigger 5 ?r frem. Hvis vi lander en 4.plads + EL_playoff med tilh?rende EL og en pokalfinale, s? er det n?r det samme. Og det var 5 ?r ude i fremtiden for disse dr?mme.
Min dr?m for i ?r er top 6, f?rdig!
Hvis vi bliver 7'er, vinder pokalturneringen og vinder EL-Playoff, s? vil jeg m?ske kunne tilgive at vi misser top 6, s?fremt det sker pga. et hav af skader eller noget lignende. Lige nu har AGF ingen m?lmand, da Eskelinen er skadet, og Jova ikke har arbejdstillladelse. S? til kampen imod AaB kan en ny nedtur begynde...
Men n?r det er sagt, s? tror jeg p? top 6 i ?r, og som jeg sagde f?r s?sonen, s? er der ingen undskyldninger for PC/David tilbage, s? med mindre bestyrelsen igen handicappede dem, s? ville jeg forvente top 6 ogs? efter vinduet lukkede. Nu er vinduet lukket, og det sluttede ikke med at vi solgte vores 1. m?lmand og angriber, men sluttede istedet med at vi hentede en offensiv-spiller i et af klubbens st?rste indk?b, den m?lmand vi solgte dengang, og en back i Fiorentina. S? vinduet er for mit vinduet sluttet p? en m?de, hvor mit h?b er bevaret. Et h?b jeg frygtede at skulle afgive endnu en gang med en negativ slutning p? vinduet. Dejligt at vi kunne beholde Amini.
EDIT: Ift Jova, s? er der ?benbart intet i vejen for Jova's arbejdstilladelse, han har bare ikke kunne hente den endnu.
"Man skal m?de personligt op og det kunne Jova f?rst i dag. S? det er snart p? plads - helt normal procedure."
S?ledes skriver S?ren H?jlund Carlsen (AGFs kommunikationschef) p? Twitter.