New posts

Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 859
  • Views Views: Views 65K
Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)
Nogen der var på stadion. Og som kan fortælle nærmere om den nye scoringshymne. Man må sige, at den blev indviget med maner. Fem scoringer. Men på TV lød den absolut horibel. Jeg synes vi havde noget unikt, der fungerede ret godt. Ingen eksperimenter, tak.
Det var forfærdeligt. Og jeg stod tæt ved højtaleren på C4 og den nye del af den hymne var simpelthen så højt skruet op at jeg troede der ville ryge et par trommehinder ved hvert mål... Det må de godt stoppe inden næste hjemmekamp.

Nogen der var på stadion. Og som kan fortælle nærmere om den nye scoringshymne. Man må sige, at den blev indviget med maner. Fem scoringer. Men på TV lød den absolut horibel. Jeg synes vi havde noget unikt, der fungerede ret godt. Ingen eksperimenter, tak.
er det ikke bare den klassiske der fortsætte lidt længere i stedet for at sstoppe hvor den plejer?

er de ikke begyndt at ændre på nogle mærkelige ting, først begynder de at klippe i malaga, og nu det her? if it aint broke, don't fix
Jeg er en af dem, der synes at soloen i Malaga skulle ud - den er lang og kedelig, det giver modstanderfansene lejlighed til at buhe, pifte og give hals og det hele bliver sådan lidt...mens vi venter på næste vers.
Jeg synes det fungerer super uden solo - det er en indgangshymne, ikke en popkoncert.

Jeg er en af dem, der synes at soloen i Malaga skulle ud - den er lang og kedelig, det giver modstanderfansene lejlighed til at buhe, pifte og give hals og det hele bliver sådan lidt...mens vi venter på næste vers.
Jeg synes det fungerer super uden solo - det er en indgangshymne, ikke en popkoncert.
lad dem da pifte, jeg syntes giver noget mere vægt til klimaxet bagefterm at det kommer på bagkandt af et energimæssigt lavpunkt i sangen.

syntes det har været fedt når modstander fans har prøvet at lave larm under soloen, for bare at blive totalt overdøvet af den sidste del.

men sådan er vi forskellige

Der er flere ting i det. Den oprindelige Radetzky var slutningen af stykket, hvor den runder pænt af og har et ekstra fanfare præg. Og så lød den generelt bedre. Kom bedre ud af højtalerne og videre ud på TV.

Det næste er, at man tager et klip inde midt i stykket, og lader den kører længere. Det fungerer heller ikke, som jeg umiddelbart oplevede det.

Egentligt skal en scoring være begivenhed nok i sig selv. Den spontane oplevelse og jubel. Fint nok med et flow, hvor man herefter skyder en fanfare på. Men også fint, at den er en kort markering, hvor efter speakeren tager over. Sådan som vi havde det. Det med at det skal være en længere designet sekvens, hvor speakeren har en lomme på så og så sekunder, som de gør i Herning. Ellers tak.

Det overdøvede speakeren i en grad, så vi havde vanskeligt ved at høre, hvornår han råbte fornavnet på den scorende spiller. Jeg ved ikke, om det var årsagen til, at efternavnet blevet råbt lidt mere vagt end vanligt, eller om det blot var tilskuertallet.

Bakker 100% op om man klippede den sekvens ud...Radetzky igår var til gengæld ulideligt at høre på

Bakker 100% op om man klippede den sekvens ud...Radetzky igår var til gengæld ulideligt at høre på
Jeg har også skrevet til AGF med en blid, blød bøn om at stoppe det 80'er-disco, hvor speedy-gon-dj skulle tale ind over musikken. Desuden var det pinligt, at han i det mindste ikke kunne finde af at fade musikken så meget ned, når han tændte for sin mikrofon, så man kunne høre, hvad han sagde. Det kunne vi i hvert fald ikke på A3.
Jeg kan heller ikke mindes at have hørt et hold fyre musik og spilleropråb af på samme tid.

Jeg har også skrevet til AGF med en blid, blød bøn om at stoppe det 80'er-disco, hvor speedy-gon-dj skulle tale ind over musikken. Desuden var det pinligt, at han i det mindste ikke kunne finde af at fade musikken så meget ned, når han tændte for sin mikrofon, så man kunne høre, hvad han sagde. Det kunne vi i hvert fald ikke på A3.
Jeg kan heller ikke mindes at have hørt et hold fyre musik og spilleropråb af på samme tid.
Har også skrevet til AGF + kommenteret i spørgeskemaet

Andre der i dag har købt billetter til BIF-kampen ?

Ikke mange siddepladser tilbage.

Dvs at mange loyale fans med høj AGF score ikke kan købe billetter på torsdag.

Til gengæld solgte klubben op imod 3.000 ståpladser i deres slutspilspakke til "nye kunder".
Med mindre de har tilbageholdt nogle af de 3.000 ståpladser, men det vides ikke.

Så forestil jer situationen hvis vi kommer frem til en guldkamp...

Til gengæld solgte klubben op imod 3.000 ståpladser i deres slutspilspakke til "nye kunder".
Med mindre de har tilbageholdt nogle af de 3.000 ståpladser, men det vides ikke.

Har lige fået hentet billetter via mit sølv tinge ling :) og de der ståpladser, medmindre de har ændret markant siden vi begyndte at spille derude, så hvis du ikke er speciel høj, så er udsynet vel stadig ret begrænset eller? :)

Er det ikke lidt tideligt at konkludere dette? Vores pladser er låst til os indtil torsdag. Og tænker en del andre har det også, så nok først der man har det rigtige billede af det.

De slutspilspakker var væk i løbet af nogle timer - så der har helt sikkert ikke været i nærheden af 3000 i udbud. Som i slet ikke.
De har helt sikkert låst en masse pladser, der først bliver frigivet i 2. runde på torsdag, til alle med +50 point eller Play.

Jeg synes dog det er et problem, at jeg kan gå ind og købe yderligere tre ståpladser nu her, og sende tre fans med +50 point ud i kulden. (hvis der bliver udsolgt)

Jeg har hentet min billet til min plads. For første gang var der faktisk kø for at komme ind i billetsystemet. Det har jeg ikke prøvet før. Men jeg havde også sat en påmindelse kl 12:15 for at jeg huskede det. Har flere gange glemt at booke mit sæde inden det blev frigivet, men heldigvis har jeg nået det alligevel i dagene efter. Det tror jeg ikke bliver muligt her i slutspillet, så nu skal man dælme huske det inden de bliver frigivet efter 48 timer.

Noget nyt er også at man ikke kan bytte på tværs af sektioner. I hvert fald ikke her til at starte med. Jeg henter normalt min abb. billet til stemning og bytter til en ståplads i den anden ende. Det kunne jeg ikke idag, så jeg var nødt til at købe til den anden ende mod BIF. Så må jeg sælge min billet til stemning senere.

Latest posts

Back