New posts

Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 859
  • Views Views: Views 72K
Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)
Men altså come on. 50 kr for en voksen og en 20er for børn?

Det er også latterligt at jeg skal betale i bio, når jeg synes de viser en B-film. Selv på det store lærred.

Ja, men så fravælger du det vel også bare?

Jeg tror man som klub ville få endnu mere ud af det ved at gøre en træningskamp til en form for mini event. Gratis adgang, invitere nogle omengs klubber, whatever.

Ja, men så fravælger du det vel også bare?

Jeg tror man som klub ville få endnu mere ud af det ved at gøre en træningskamp til en form for mini event. Gratis adgang, invitere nogle omengs klubber, whatever.

Det er en god måde at forældre til at tage sine børn med eller for studerende uden klubben bruger de store ressourcer og mistede indtægter. Fatter det heller ikke at træningskampe ikke er gratis.
Er der en ting, som pisser mig af ved JN, så er det intet er for småt til at der ikke skal tjenes en krone og nej AGF hverken er eller skal sammenlignes med en alm. virksomhed. Hele klubbens eksistensgrundlag er fans og kun fans.

Det er en god måde at forældre til at tage sine børn med eller for studerende uden klubben bruger de store ressourcer og mistede indtægter. Fatter det heller ikke at træningskampe ikke er gratis.
Er der en ting, som pisser mig af ved JN, så er det intet er for småt til at der ikke skal tjenes en krone og nej AGF hverken er eller skal sammenlignes med en alm. virksomhed. Hele klubbens eksistensgrundlag er fans og kun fans.
Ja, det er i hvert fald ikke klubben og vores europæiske eventyr, som der leves højt på :D

Hvor mange der kommer afhænger nok en del af vejr og temperatur og om de lige henter en eller anden profil til holdet... Jeg tænker der er en del der gerne vil ud at se stadion, men det er en træningskamp i starten af februar, så helt fyldt bliver der nok ikke... For AGF tror jeg ikke det handler så meget om at tjene lidt ekstra på nogle billetter, men mere om at tilføje værdi til abonnementer og Play+ og AGF-score. Det kunne være interessant at vide hvor mange der betaler for AGF+ nu, men de der videoer er formentlig ikke nok til at drive interessen.

Jo!!! Fandme, undskyld...men når en fattig studerende rask væk kan købe en kop kaffe inde i byen til 44 kr så ER 50 kr altså NADA!
Hvis man er enlig og studerende, eller førtidspensionist og har barn så er 50 kr kraftedme i allerhøjeste grad meget! Så hold dog op med, at udtale dig om ting, du ikke ved en skid om... Sgu da også utroligt som vi skal blive ved med at høre om de skide cafépenge, bare fordi mange unge mennesker vælger at tømme kontoen hver evig eneste måned - velsagtens fordi, det er nødvendigt for at opretholde deres sociale liv, hvad fanden ved jeg.

Hvis man er enlig og studerende, eller førtidspensionist og har barn så er 50 kr kraftedme i allerhøjeste grad meget! Så hold dog op med, at udtale dig om ting, du ikke ved en skid om... Sgu da også utroligt som vi skal blive ved med at høre om de skide cafépenge, bare fordi mange unge mennesker vælger at tømme kontoen hver evig eneste måned - velsagtens fordi, det er nødvendigt for at opretholde deres sociale liv, hvad fanden ved jeg.

Så er det da heldigt, at det er en ligegyldig træningskamp, de åbenbart i dag hårdt pressede mennesker må undvære.

Tonen....tonen.

Jeg ved det godt. Jeg er nok bare gammel og gnaven, men der er nu noget der provokerer mig ved, at der opkræves betaling for at komme ind og se en træningskamp.

Det giver mening, at de gerne vil trykteste på det nye stadion med madboder, billetter og det hele, men så udsted gratis billetter til alle, i stedet for de udvalgte få.

View attachment 4283

Er det bare mig der er blind eller har de så travlt med at fortælle om billetkøb, at de glemmer at nævne hvornår kampen spilles :unsure: (på linket).

Verdenen går desværre mere og mere mod abonnementer hele vejen rundt. Det er streamingtjenester, biler og fodboldklubber - formentlig en måde at maksimere betalingerne fra slutbrugerne som ikke bemærker (eller regner) de beløb der betales. Indimellem laver jeg regnestykket for næste generation, når de syntes der lige skal forbindes endnu en tjeneste - de er altid velkomne til selv at betale;)

Syntes jeg har betalt for træningskampe før på stadion men det er måske forkert husket. Har til gengæld også være til træningskampe i sommers på Fredensvang uden betaling, det var en fest for de unge som var med derude. Alle tiders mulighed for at komme tættere på holdet og skabe næste generations fans👏

Er det bare mig der er blind eller har de så travlt med at fortælle om billetkøb, at de glemmer at nævne hvornår kampen spilles :unsure: (på linket).
Du siger noget, jeg kan heller ikke finde det 🤓

Syntes jeg har betalt for træningskampe før på stadion men det er måske forkert husket.
Jeg husker det præcist omvendt. Jeg synes aldrig at jeg har skullet betale for en træningskamp. Hverken til vinter -eller sommerstart.

Men du har nok ganske ret. Verden er på vej mod abonnementer, så de mange små bække kan blive til en stor pengeflod.

Nu er det jo ikke en menneskeret at se en træningskamp....

I princippet mener jeg det bør være gratis, men omvendt ender de så sikkert at skulle stå med en masse personale og åbne boder og der dukker kun halvdelen op. Lidt betaling gør at flere rent faktisk dukker op frem for bare at trække en gratis billet og så blive hjemme pga vejret, tømmermænd osv. Det tror jeg bare er tilfældet og nok grunden til at man skal betale lidt, selvom det egentlig burde være gratis. Men de kunne jo give en måneds gratis AGF+ til alle der køber en billet. Måske nogle så blev hængende🤷‍♂️

Nå men et spørgsmål. Jeg kan trække en billet som abonnent, men kan jeg samtidig købe en billet til knægten? Eller bliver det hele bare unummereret og så gør det ikke noget at jeg venter med at købe hans billet.

Fastholder mit udsagn.
Det er du også i din gode ret til. En halvtredser rækker lige akkurat ikke til at køre et stop med toget nordpå til Hinnerup (56,-). For at sætte beløbet i perspektiv til noget andet end cafébesøg… det er 16 minutters “underholdning”, og får prisen på en træningskamp til at ligne et voldsomt røverkøb.

Edit: det er ikke 16 minutter. Faktisk kun 14. Og så er det endda med GoCollective

Jeg skal ikke kloge mig på, hvad folk har at "rutte" med, men 50 kr for 90 minutters underholdning (Det må det betegnes som, uanset om vi vinder eller taber), så er det svært at se det som andet en rasende billigt, sammenlignet med hvad oplevelsesøkonomien koster nu om dage.

Kan man slet ikke finde 50 kr til kampen (selvom man virkelig gerne vil se kampen), skal man måske kigge hele ens indtjening og forbrug ekstra igennem i sømmene.

Latest posts

D
Replies
831
Views
55K
Back