New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 206K
Cykling
Der er nogle fine artikler paa
inrng bloggen i forhold til fusionen.
Fra mit synspunkt giver det ikke mere mening en "fusion2 mellem QuickStep og Ineos i hvert fald fra et sportsligt synspunkt.
Jeg synes Remco fortjener et hold som kan stotte ham i bjergene.
Roglic tror jeg ikke paa i konkurrence med Pogi, Jonas & Remco(med et staerkt hold) - men meget afhaenger jo af ruten.

I øvrigt @Guller.

Jeg husker at have indgået et venskabeligt væddemål på det tidligere forum for omtrent et årti siden, og jeg mener bestemt, at det var med dig.

Det gik i al sin enkelthed ud på, at jeg mente, at Sagan kunne vinde enhver klassiker inklusive Lombardiet Rundt.

Det kan vi nu endegyldigt konstatere, at han ikke gjorde.

Så hvis min hukommelse ikke svigter mig totalt, skylder jeg dig en fadøl på stadion.

På det tidspunkt klatrede han med prime Nibali i Tirreno. Froome måtte opgive at følge dem.

Men Sagan gik efterfølgende all-in på stærkmandsløb og spurter, og det vil for mig altid være en tragedie, at han ikke vandt Sanremo. Helt ufatteligt egentlig.

Jeg bebrejder gode gamle Bjerne for den tabte fadøl. Det er så tæt på en tilståelse, vi kommer 😁

Det er et mikroskopisk plaster på såret forårsaget af den totale mangel på sportslig værdi, et WT-løb (og VM) i København kommer til at have.

Nu sagde jeg det pænt. Øv.
Ja, i det store og hele er jeg da også mest bare træt af, at linjeløbet absolut skal være i Tjøwenhavn. Men. At der skal køres VM her i byen, det synes jeg er ret vildt. Vi har jo ikke engang haft et prof løb siden Danmark Rundt-etapen i 2017...

Er der nogle af Jer fans, der er tilmeldt Gran Fondos i Europa denne sommer?
Lurer på om jeg kan klemme en graveltur til Dolomitterne ind på et tidspunkt, men ser lidt stramt ud med at have ferie nok til det.

Men jeg har lidt mistet lysten til gran fondos. Elsker at køre i bjergene, men bliver for fokuseret på tiden, når jeg får et nummer på cyklen, og så bliver det mere type 2 "sjov", hvilket jeg ikke rigtigt gider mere.

Lurer på om jeg kan klemme en graveltur til Dolomitterne ind på et tidspunkt, men ser lidt stramt ud med at have ferie nok til det.

Men jeg har lidt mistet lysten til gran fondos. Elsker at køre i bjergene, men bliver for fokuseret på tiden, når jeg får et nummer på cyklen, og så bliver det mere type 2 "sjov", hvilket jeg ikke rigtigt gider mere.
Jeg tager GF Stelvio og Kitzbüheler Radmarathon i år. Måske krydret med optag i Club de Cingles :-)

Sepp Kuss er helt åben om, at Vuelta-sejren har givet ham fornyet tro på sig selv, og til Wielerflits fortæller han, at han mener, at han har kapaciteten til at vinde Tour de France - under de rette omstændigheder.

Ja da, hvis Vingegaard, Roglic, Evenepoel, Pogacar og Rodriguez alle udgår, så tror jeg, Kuss har en chance.
Må håbe for Tour fredens skyld hans mange udtalelser om, han kan vinde Touren, er af taktiske årsager, der er ikke en kinamandschance for, Kuss kan vinde Tour de France.

Latest posts

Back