New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 205K
Forskellen er i dag, var der ingen MvdP og Pogacar. Han havde næppe med fredagens løb i mente, kunnet lave det nummer med 1 eller begge med.

Mads P er tydeligvis klar 3er og så kan det her flotte nummer lade sig gøre, når de 2 andre ikke er med.
Løbet mindede faktisk en del om sidste års - bortset fra at han havde MvDP med der. Og jo slog ham i spurten. Så han kan godt slå de to, hvis omstændighederne er rigtige. Men klart der er langt flere scenarier, hvor de to andre slår ham.

Glædelig De Ronde dag!

Det er lagt op til titanernes kamp, og vi mangler vel bare en Remco i topform og måske en Laporte så havde det været fuldendt.

Om det bliver Pog, MVDP eller en 3 vil jeg ikke kaste mig ud i, men jeg er meget nysgerrig på hvordan især Lidl og Visma griber løbet an. De 2 hold skal i mine øjne forsøge at komme på forkant og nok også en del. Jeg håber vi får lov at se nogle af Løjtnanterne spille ud tidligt, og gerne af flere omgange. Satser Visma på Wout efter fadæsen i onsdags, der er ellers kom efter taktisk genialitet? Jeg håber Jorgensson har frihed.

Jeg håber og ønsker et stor Mads P dag. Han skal nok køre sit bedste løb til dato, og samtidig skal fænomenerne rammes af lidt uheld. Men det er bestemt ikke umuligt.

Last edited:
Det bliver interessant at se, hvor længe Mads kan følge de to titaner. Noget tyder på, at han har tænkt sig at angribe løbet som altid. Måske en eller anden danskeralliance kunne sættes i stand? Både MAPEI og EF bør være klar på en lille dans udefra.

Jeg har et godt øje til MvdP. Det kan godt være, Pogi har forbedret sig siden sidst, men det har MvdP i den grad også.

Derfor tør jeg ikke spå om vinderen, men jeg tør godt spå, at MvdP bliver enten 1 eller 2, så det er der, jeg primært har lagt mine penge.

Bump fordi De Ronde.

Jeg er spændt på Mads P. i dag. Logikken tilsiger en tredjeplads efter manden, der altid er i absolut topform og MVDP. Men jeg har bare den der fornemmelse af, at Mads har et eller andet ekstra i dag.

Jeg er også ekstremt spændt på Mads P i dag - det er helt nye toner, hvis han overvejer at køre lidt mere defensivt og ikke lege supermand hele tiden. Har ikke set optakten men læste det lige på Tv2

1743926973651.webp

Om det bliver Pog, MVDP eller en 3 vil jeg ikke kaste mig ud i, men jeg er meget nysgerrig på hvordan især Lidl og Visma griber løbet an. De 2 hold skal i mine øjne forsøge at komme på forkant og nok også en del. Jeg håber vi får lov at se nogle af Løjtnanterne spille ud tidligt, og gerne af flere omgange. Satser Visma på Wout efter fadæsen i onsdags, der er ellers kom efter taktisk genialitet? Jeg håber Jorgensson har frihed.

Jeg håber og ønsker et stor Mads P dag. Han skal nok køre sit bedste løb til dato, og samtidig skal fænomenerne rammes af lidt uheld. Men det er bestemt ikke umuligt.

Taktikken bliver som altid spændende og spørgsmålet er, hvad to så stærke hold vælger at spille ud med. De to mega-favoritters hold kan nu også noget, så de kan måske holde det mere sammen end outsiderne ønsker.

Spørgsmålet er også hvad alle de andre hold bringer til bordet. Der plejer som regel at komme nogen af sted og indimellem er der 1-2 mand som holder længere end man regner med. Hvad med Quick-steppers? Casper Pedersen var god i E3 men mindre god i Dwars. Ef er vel Powless og Van den Berg. Jeg er også spændt på UnoX og om de kan gennemføre deres plan om at køre i front. Det er måske Abrahamsen og Tiller men de har måske ikke været i superform - i sidste ende er det nok min forkærlighed for Nordiske hold.

Nå men den liste kan vel bare fortsættes. Hvem kører Kûng egentlig for - han plejer at være god i de lange men måske knap så meget på bakkerne.

Latest posts

Back