New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 197K
Cykling
Hæhæ.

Jeg forestiller mig, at der er et par folk fra sidste år, som gerne vil have revanche. Ballerini, Mohoric osv.

Og så skal Remco da lege med, skal han ikke? 😁
Tror MvDP tager den. Pogacar kommer til at være lidt mærket efter et par benhårde bjergdage, så har ikke punchet til at sætte ham. Og kan sidde på hjul med henvisning til at han har Philipsen bagved.

Han skal næsten prøve at få lidt point i morgen også. Jeg er bange for at MvdP kommer til at være en byld i røven på Paris etapen, så Jasper P kommer med hjem der. 36 point er den margin han skal gå efter, så kan han tabe både den indlagte spurt som nummer. 2, og blive 3 på stregen i Paris.
Jeg tror simpelthen ikke Jasper med hamsterkinderne kan komme med over Martre 3 gange i top 15

Tror MvDP tager den. Pogacar kommer til at være lidt mærket efter et par benhårde bjergdage, så har ikke punchet til at sætte ham. Og kan sidde på hjul med henvisning til at han har Philipsen bagved.
Enig. Axelgaard har Mads som favorit, men jeg tror, han kommer til at bruge alle sine kræfter de næste par dage, og derfor kan han nok ikke sidde med, når der åbnes for alvor. Men jeg tror, han vil lege med i den grønne trøje. Andet ville ligne ham dårligt.

Vil det ikke være en lidt farlig taktik, hvis han først er kommet afsted. Han bør vel være den hurtigste i langt de fleste konstellationer. Så skal han godt nok ofre alt for Philipsen og det tvivler jeg alligevel på man vil som stor stjerne. Det er Tourens afslutning i Paris - det vil langt de fleste gøre alt hvad de kan for at vinde. Der vil det være meget ulogisk at vente på andre.

Enig. Axelgaard har Mads som favorit, men jeg tror, han kommer til at bruge alle sine kræfter de næste par dage, og derfor kan han nok ikke sidde med, når der åbnes for alvor. Men jeg tror, han vil lege med i den grønne trøje. Andet ville ligne ham dårligt.

I morgen er det kategori 2 og 1 før spurten men lørdag starter de udenfor kategori. Nu er det selvfølgelig rytterne som skaber løbet men begge dage er der nok lykkeriddere som vil afsted og lørdag tænker jeg det bliver svært at hente dem før spurten. Mon ikke det bliver en afslapningsdag for Mads.

Latest posts

Back