New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 42K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Hehe. Tak for de gode tips. Fantastisk!

Jeg skal desværre hjem i morgen formiddag, men når heldigvis lige lidt inden da.

Det er en skøn by, og i aften skal jeg besøge den hemmelige cocktailbar, der ligger i en kælder. Der har jeg tidligere kigger dybt i glassene. Med stor succes om natten. Og knap så stor succes dagen derpå.

I morgen er Tour de Polen desværre slut for denne gang. Men det bliver den mest mindeværdige af slagsen efter kampen i Poznan.
Det er så sindssygt, at Polens nye, prorussiske præsident er tidl. mangeårig direktør for Gdansks ww2-museum, som i den grad sætter fokus på Ribbentrop-Molotov aftalen og fremstiller russerne i et fortjent dårligt lys.

Det er så sindssygt, at Polens nye, prorussiske præsident er tidl. mangeårig direktør for Gdansks ww2-museum, som i den grad sætter fokus på Ribbentrop-Molotov aftalen og fremstiller russerne i et fortjent dårligt lys.
Skal vi nu til at snakke politik? Sovjetunionens invasion af Polen er uforsvarlig. Molotov-Ribbentrop-traktaten er blot et udtryk for, at man i Europa var villig til at risikere nazismen for at undgå kommunisme. Ligesom vores egen ikke-angrebspagt med Nazityskland, for resten. Det var ikke Stalin, der gav Hitler Sudeterlandet. Bare spørg Churchill. Kun løgnere og idioter fremstiller Nazityskland og Sovjetunionen som andet end gensidige dødsfjender. Polakker kan jo for resten, trods mange grusomme overgreb, ingen tvivl om det, takke Sovjetunionen for, at der et Polen - og at der findes polakker - i dag. I Polen brugte man ordet folkemord om tyskernes handlinger længe inden Hitler kom til magten.

Skal vi nu til at snakke politik? Sovjetunionens invasion af Polen er uforsvarlig. Molotov-Ribbentrop-traktaten er blot et udtryk for, at man i Europa var villig til at risikere nazismen for at undgå kommunisme. Ligesom vores egen ikke-angrebspagt med Nazityskland, for resten. Det var ikke Stalin, der gav Hitler Sudeterlandet. Bare spørg Churchill.
Jeg tænkte det måske lige gik an, at nævne moderne polsk politik i en sammenhæng med ww2, når vi lige har spillet derovre og Gdansk kom op.
Men undskyld da, hr betjent.

Hvis I vil have et billigt grin, så besøg

Jeg har kke været lige så grundig som vores ven, @poznaniak med hensyn tll at lave en oversættelse med en ordentlig llm. Jeg har bare ladet min mobilbrowser oversætte siden direkte.

Her bliver der i øvrigt lidt sjovt. Først afviklede jeg siden i Edge, men Copilots fortolkning af polsk blev simpelthen for arbitrær. Så skiftede jeg til Chrome, og det blev da en smule mere læsbart.

ADVARSEL: DET ER SOM AT LÆSE AABS DEBATSIDE PÅ SPEED OG COKE OG ALLE MULIGE ANDRE STOFFER.

58502.webp58504.webp58506.webp58510.webp58512.webp58514.webp58516.webp58518.webp58523.webp

Attachments

• 58500.webp
    58500.webp
    87 KB · Views: 7

Latest posts

Back