Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Jeg tror ikke på camara på venstre stopper.. Han så virkelig langsom ud i vendinger og løb. Kan sagtens se ham som backup til Tingager!Det er svært at være uenig i det du skriver, fremragende kamp og vanvittig præstation af alle spillere, og især af HOLDET. Den måde de tager vare på hinanden på, set med Arnstads brændte straffe, de unge der kommer ind, det er den kvalitet du ikke kan købe dig til. Det er derfor der sidder folk i HerningIkast og pisser på hele garderoben af skræk, de kan ikke købe sig til det vi har.
Camara bliver et bæst, det samme kan siges om Storch. I det hele taget er jeg ikke så sikker på at vi virkelig mangler den HCB som vi har snakket så meget om, eller en VCB for den sags skyld. Storch og Camara bliver kun bedre af spilletid, og skal vokse under ansvar. I går viste begge spillere at de er klar. Camara kommer jo til at spise samtlige angribere til morgenmad, har du set hvor stor manden han er? 19 år gammel, jess....
Det eneste jeg vil ansfægte er målmandsposten. Jeg ser ikke at Hedenstad skal blive lidt bedre på fødderne før han er førstemålmand, jeg ser at han tog pladsen i går. Hvis ikke Hedenstad starter på lørdag, så fatter jeg ikke en meter. For mig står han en BRANDKAMP. Ved flere indlæg/hjørnespark griber han bare bolden, ikke noget med at bokse væk. Han har flere feberredninger som er out of this world. Hans redning på deres frispark, som har retning imod krogen står for mig som kampens højdepunkt. Jeg synes Hansen er god, men i min bog blev han i går sat bag køen.
Især en episode hvor vi bliver fanget lidt højt i banen og polakkerne har løb ned mod målet ser han ekstremt langsom ud. Det kan være synsbedrag pga hans størrelse men vi skal nok se lidt mere til ham.