New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 42K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Det er så vildt det her! Hold da kæft!
Hvem sætter en teenager til at sparke næstsidste straffe i en konkurrence?? JP har boller af hærdet stål!

Hedenstads statue skal i øvrigt laves i bronze.

@poznaniak du undrede dig i kamptråden til første kamp over, at vi havde en forventning om, at kampen ville blive tæt. Det var fordi, vi vidste, at vores hold kan spille sådan her. Vi har kun 4-5 største budget i den danske liga, så næsten halvdelen af alle vores kampe, er mod hold, med større budgetter end os. Vi er med andre ord vant til, at spille mod hold, der på papiret er stærkere end os. Det bekymrer os ikke rigtigt længere - vi ved hvad vi kan. :)
Jeg er sikker på, du lider lige nu. Jeg håber du kommer tilbage til forum, du er cool og en god debattør. Uanset: tak for kampen, det var sgu spektakulært :)
Klasse kommentar, Stone Cold!

Det er så vildt, at vi i så mange år ikke har evnet at bringe talenter og så står vi pludselig i en CL kvalifikation og JP bringer den ene efter den anden 💙 🤍💙

Enten har vi bare en helt ufattelig årgang eller også har klubben bare ikke været gearet til det - om det så gælder kvaliteten eller trænerens mod til at bringe dem.

Dagens dårlig beslutning: Igen, igen. Skift aldrig Tcahmche ind, når en kamp skal kriges hjem.
Det synes jeg er hårde ord. Jeg synes Tchamche spillede sine bedste minutter i 2026 i dag. Han vandt en del bolde, pressede fint og virkede i det hele taget ikke så ugidelig, som han virkede i foråret.
JP har ikke bare trukket sværdet op af stenen i AGF, han har også fundet den hellige gral og lagt den i klubhuset på Terp Skovvej <3
Han trak sværdet op af stenen, halshuggede både løver og ulve, tørrede sværdet af et brøndbyflag og gik ud og fik en øl.

Det er næsten for meget af det gode efter så mange dårlige år.

Jeg har knap nok vænnet mig til at vi vandt mesterskabet, nu begynder vi fandme også at levere i europa. Vi opnår de ting vi misundeligt har set alle andre hold prøve igennem de sidste 30 år.

Nu er det fandme os som vinder, fuck hvor er det syret pludselig at holde med et vinderhold!

Dagens clou: Arnstad og Bech tilbage på kanterne.
Dagens dårlig beslutning: Igen, igen. Skift aldrig Tcahmche ind, når en kamp skal kriges hjem.

Genial præstation. Jeg er dybt imponeret over den gejst og det fællesskab holdet præsterer.

Buk og skrab for teamet.

Hmm.... jeg syntes Tchamche så ud til at gøre det godt overfor modstanderens forsvarere. Selv ham den store Yegbe så ud til at have respekt for ham og det så ud til han flere gange fik sørget for at vinde bolden. Fotmob mv. er dog ikke enige med mig, så måske jeg har set forkert.

Nu er det fandme os som vinder, fuck hvor er det syret pludselig at holde med et vinderhold!
Det er mentaliteten til forskel!

For hver en fejl, en spiller begår, får han adskillige opmuntrende kommentarer og skulderklap.
Da Arnstad brændte det første spark, som anfører(!), var det halve hold henne og kramme/give high fives og opmuntre.

Det er - stadigvæk - først og sidst et HOLD. Den slags er altid svære at slå.

Jøsses altså! Jeg elsker det hold! Gad vide om Beijmo alligevel mærker et stik af fortrydelse?

Sygt reddet af Hedenstad også. Jeg har fået mig et nyt crush i ham
Det er jo virkelig vildt at vi får udvist vores 1. målmand, som får karantæne - og at vores reservekeeper så har det her niveau! Mon ikke Hansen fik to spilledage? Nogen der ved det?

Hedenstad har mange gode redninger. Det var jo ikke engang rigtig dårlige straffesparkforsøg han snuppede. Men han giver måske lidt for mange returbolde i feltet på sine redninger. Det skal der arbejdes på.

Tchamche var klasse indtil forlænget.
Sad og tænkte, han lignede en starter mod Lyngby ...
Men hvis han skal spille - så skal han spille nier, ikke tier.

Det stik modsatte er iø tilfældet for min elskede Tobias Bech. I dag gør han alt det, der gjorde ham til en profil i sidste sæson.
Sjovt nok tit nier-agtige ting med at trække ned i banen og vende spillet - men fra tier-positionen.

JP fik mange svar i tilgift til den her smukke sejr.

Latest posts

Back