New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 40K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Det er jo virkelig vildt at vi får udvist vores 1. målmand, som får karantæne - og at vores reservekeeper så har det her niveau! Mon ikke Hansen fik to spilledage? Nogen der ved det?

Hedenstad har mange gode redninger. Det var jo ikke engang rigtig dårlige straffesparkforsøg han snuppede. Men han giver måske lidt for mange returbolde i feltet på sine redninger. Det skal der arbejdes på.
Til gengæld går han bare ud i feltet og griber nogle af boldene - ikke noget med panik og boksning men bare ud og tage den ned. Det var en fornøjelse at se og virkede langt mere sikkert, end at give alle de returbolde til modstanderne.

Jeg elsker JH for det han har gjort men spillet i feltet har virkelig haltet og givet grund til meget nervøsitet.

FCK spillede vist også? Og skulle man på bold.dk for at se den? Med den kombination af kampe har de i hvert fald selv bedt om at det skulle lægges ned.
Har opholdt mig i København i dag og flere gange måttet spørge "who are you" når folk i forvanskede hvide trøjer er gået forbi mig.
De er vist ved at kvalificere sig til en opsamlingsturnering der kaldes Conference League.

Bold skriver pæne ord om Hedenstad

Og så kom vi lige i en lille eksklusiv klub

De Hviie blev blot det tredje europæiske hold nogensinde til at spille sig videre efter at have tabt det første opgør på hjemmebane med tre mål.

For hver en fejl, en spiller begår, får han adskillige opmuntrende kommentarer og skulderklap.
Da Arnstad brændte det første spark, som anfører(!), var det halve hold henne og kramme/give high fives og opmuntre.
Jeg bemærkede også hvordan de lykønskede specielt Serra med scoringen. Tror den betyder enormt meget for ham (ikke for at forklejne eksempelvis TK’s scoring).

Latest posts

Back