Fedt. Jeg kan kun følge med her i tråden fra Malaga. Vi skal ud at spise her kl 20 og så mod lufthavnen kl 4 i nat. Det vil satme være grande at få et resultat i dag.
Fedt. Jeg kan kun følge med her i tråden fra Malaga. Vi skal ud at spise her kl 20 og så mod lufthavnen kl 4 i nat. Det vil satme være grande at få et resultat i dag.
har kun adgang til kampen på polsk tv lige nu, og jeg må sige, udover tingager, så er de polske tv crew virkelig gode til at udtale de danske spilleres navne, meget imponeret
Jeg fik “lov” at se første kamp og Brøndby kampen inden vi gjorde noget. Særligt efter første kamp gad hun fandeme ikke have at det ødelagde mere planlægning når det alligevel blev et lårteresultat
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.