Jensen-Abbew har spillet sig op. Kan ikke helt besluttet hvor meget Ishak er god hhv JJA svigter sin markering på det hovedstød, men ellers fint af ham.
Hedenstad usikker og svingende. Svag i benene. God redning på sin egen fuckup.
Jønsson med godt opspil til scoringen.
Mange ting fungerer godt for holdet. De kommer til at give et mål væk og får nok alligevel svært ved at score to mere. Men godt at se/vise det var en langt mere tæt parring og kunne være blevet langt mere spændende.
Fedt. Jeg kan kun følge med her i tråden fra Malaga. Vi skal ud at spise her kl 20 og så mod lufthavnen kl 4 i nat. Det vil satme være grande at få et resultat i dag.
Jeg synes, vi lykkes med at frustrere modstanderen, som har lavet et par grove anfald mod især Jønsson. Arne betalte lige pænt igen, uden det tog overhånd.
Der er sket større mirakler, men 3-0 bliver svært. Kom så! Den skal bare have fuld gas.
har kun adgang til kampen på polsk tv lige nu, og jeg må sige, udover tingager, så er de polske tv crew virkelig gode til at udtale de danske spilleres navne, meget imponerende
Jens Jønsson spiller en fremragende kamp på midten sammen med Arnstad i sær , Borgere synes jeg laver nogle rigtig fornuftige ting, men vil selvfølgelig gerne have ham endnu mere med i spillet - han prøver faktisk af dække bolden af når den bliver spillet op på ham.
Meget godkendt 1. halvleg. Og flot mål, som kan øge værdien af Arnstad, som søger ind i feltet, afdribler en mand og lægger en præcis aflevering til en fri Bech, da mand nr. 2 kommer imod ham.
Jeg fik “lov” at se første kamp og Brøndby kampen inden vi gjorde noget. Særligt efter første kamp gad hun fandeme ikke have at det ødelagde mere planlægning når det alligevel blev et lårteresultat
Her har jeg opdraget næste generation - så der er ikke noget valg for fruen. Den kamp vil hun ikke tage Vi sidder i sofaen og hun er sendt væk - for vi har det med at score, når hun ikke er der.
Syntes det har set rigtig fornuftigt ud i hans indhop og han er samtidig en trussel pga. hans hurtighed. Det er klart at se, at de også har respekt for ham på det punkt og hellere sparker den væk end tage en chance. Ærgerligt han fik en advarsel men rigtig fint Tingager lige lægger en hånd på ham og siger videre.
Nu har Arnstad været involveret i alle vores tre mål l sæsonen. Han stepper op og leverer output som anfører! Men det gør ham nok ikke mindre eftertragtet i dette vindue…
Det er fortsat uvist, om AGF skal spille med i Champions League eller Europa Leagues tredje kvalifikationsrunde. I udebaneopgøret mod Lech Poznan står det 1-0 til AGF, men der skal…
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.