New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 40K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Jensen-Abbew har spillet sig op. Kan ikke helt besluttet hvor meget Ishak er god hhv JJA svigter sin markering på det hovedstød, men ellers fint af ham.

Hedenstad usikker og svingende. Svag i benene. God redning på sin egen fuckup.

Jønsson med godt opspil til scoringen.

Mange ting fungerer godt for holdet. De kommer til at give et mål væk og får nok alligevel svært ved at score to mere. Men godt at se/vise det var en langt mere tæt parring og kunne være blevet langt mere spændende.

Fedt. Jeg kan kun følge med her i tråden fra Malaga. Vi skal ud at spise her kl 20 og så mod lufthavnen kl 4 i nat. Det vil satme være grande at få et resultat i dag.

Roomservice og GF kan også noget, selvom fruen ikke synes det er helt så romantisk som restaurant♥️

Attachments

• IMG_8821.webp
    IMG_8821.webp
    987.5 KB · Views: 49
Jeg fik “lov” at se første kamp og Brøndby kampen inden vi gjorde noget. Særligt efter første kamp gad hun fandeme ikke have at det ødelagde mere planlægning når det alligevel blev et lårteresultat🤣

Her har jeg opdraget næste generation - så der er ikke noget valg for fruen. Den kamp vil hun ikke tage 😂 Vi sidder i sofaen og hun er sendt væk - for vi har det med at score, når hun ikke er der.

Det er helt tydeligt, at Bogere har lært noget om presspil. Han løber meget uden bold. Dette fungerer meget bedre end med Bech som 9'er.

Syntes det har set rigtig fornuftigt ud i hans indhop og han er samtidig en trussel pga. hans hurtighed. Det er klart at se, at de også har respekt for ham på det punkt og hellere sparker den væk end tage en chance. Ærgerligt han fik en advarsel men rigtig fint Tingager lige lægger en hånd på ham og siger videre.

Latest posts

Back