New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 642
  • Views Views: Views 20K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Det er et kæmpe boost hvis vi vinder, men lige nu er det også meget ærgerligt at nederlaget hjemme ikke lige blev et mål eller to mindre. Kommer vi på 2-0 kan det blive en spændende afslutning, men det er også svært at forestille sig at vi bare holder dem fra at score.

Jeg har lidt lyst til at fylde abrikosgrød i den det store marengsring de viser under det der formentlig er reklamepause i Polen...

Jeg må tilstå at jeg var meget tæt på IKKE at købe adgang til kampen på bold, da jeg så startopstillingen. Jeg tænkte, at det var simpelthen for offensivt og med dén bænk, har vi nærmest intet at skyde med sidst i kampen.

Nu er jeg glad for, at jeg købte adgang alligevel! Hold. Nu. Kæft for en flot halveg - vi er i live og bare ét mål mere, så kan det godt blive rigtig spændende.
Uanset, så er jeg indtil videre imponeret over det holds vilje og indlæringskurve.

Endnu engang viser JP at vi gerne vil spille fodbold. De fik dog nogle chancer som var lidt til den store side - det viser også deres kvalitet. Der skal ikke så meget til og så bliver de farlige. Kunne vi da bare få lidt af det held som de havde i første kamp, så bliver der udlignet 😜

Ikke så sandsynligt men i det mindste ser det ud til vi får en spændende kamp.

1785347920795.webp

Jens Jønsson spiller en fremragende kamp på midten sammen med Arnstad i sær , Borgere synes jeg laver nogle rigtig fornuftige ting, men vil selvfølgelig gerne have ham endnu mere med i spillet - han prøver faktisk af dække bolden af når den bliver spillet op på ham.
Ja. Jønsson skal nok vise sig at blive en rigtig god tilføjelse

Det bliver nok færøsk modstand til AGF

Jeg stoler ikke på den artikel. For det er i hvert fald faktuelt forkert at vinderen af vores kamp skal møde det litauiske hold

Det bliver nok færøsk modstand til AGF

Og det er i øvrigt noget vrøvl i artiklen, at vinderen af vores kamp skal møde vinderen at Zalgiris-Klaksvig, men det er også indviklet.

Latest posts

Back